site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Awatary na WhatsAppie, czyli nowy i spersonalizowany sposób wyrażania siebie
11.01.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Awatary na WhatsAppie, czyli nowy i spersonalizowany sposób wyrażania siebie

whatsapp-g0aa3f7063_1280

Awatar to cyfrowa wersja, którą można stworzyć z miliardów kombinacji różnych fryzur, rysów twarzy i strojów. Od teraz, WhatsApp umożliwia użycie swojego spersonalizowanego awatara jako zdjęcia profilowego lub wybranie spośród 36 niestandardowych naklejek odzwierciedlających wiele różnych emocji i działań. 

Wysłanie awatara to sposób na szybkie, proste i przyjemne dzielenie się uczuciami z przyjaciółmi i rodziną. Może to być również świetny sposób na zaprezentowanie siebie bez używania prawdziwego zdjęcia, co na pewno zwiększy poczucie prywatności.

Wiele osób będzie miało po raz pierwszy okazję stworzyć awatar, dlatego Meta zamierza wprowadzać coraz to nowe udoskonalenia takie jak oświetlenie, cieniowanie, tekstury fryzur i nie tylko, aby z czasem awatary stawały się jeszcze lepsze.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Heiko/Pixabay

awatar nowość WhatsApp

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram niczym Gadu-Gadu – statusy nową funkcją!
5 głównych trendów w influencer marketingu w 2023 roku

Podobne wpisy:

  • pexels-torsten-dettlaff-3571094
    Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu
  • metaverse-7218249_1280
    Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Konferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas
  • 6 narzędzi, które pomoże Ci znaleźć influencera
  • Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow