site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej!
29.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej!

roman-kraft-_Zua2hyvTBk-unsplash

Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”. Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020 roku.

Decyzja została podyktowana rozwojem sytuacji w kraju w następstwie rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa. W związku z ogłoszeniem w dniu 20 marca 2020 roku stanu Epidemii, a wcześniej stanu zagrożenia epidemiologicznego, wprowadzone zostały w całym kraju ograniczenia i zalecenia dla obywateli oraz przedsiębiorców. Przynoszą one negatywne skutki w postaci ograniczenia liczby sprzedawanych egzemplarzy, co za tym idzie spadek przychodów uzyskiwanych ze sprzedaży egzemplarzowej i powierzchni reklamowej oraz braku możliwości organizacji zaplanowanych wydarzeń pod patronatem marki Wprost.

Biorąc pod uwagę opisaną sytuację oraz prognozy związane z rozwojem Epidemii podjęto decyzję o rezygnacji z wydawania drukowanej wersji tygodnika „Wprost”. Rezygnacja z wydawania drukowanej wersji tygodnika nie oznacza jednak rezygnacji z przygotowywania jego elektronicznej/cyfrowej wersji. Nowe e-wydania tygodnika pojawią się w zaktualizowanej wersji i formacie.

– Pogłoski o śmierci prasy drukowanej nie wydają się przedwczesne i przesadzone. Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość – powiedział Michał M. Lisiecki założyciel PMPG, wydawca „Wprost”. – Mamy do czynienia z sytuacją wysoce nieprzewidywalną. Trudno się przygotować na coś takiego jak obecna pandemia. Im szybciej przystosujemy się do nowej sytuacji tym większe szanse na przetrwanie firmy. Mamy plan na zmianę i go dynamicznie wdrażamy. Marka „Wprost” jest liderem wśród serwisów internetowych tygodników opinii. I w tym kanale cyfrowej dystrybucji treści będzie się dalej rozwijać – dodaje.

Bieżące, cyfrowe wydanie „Wprost” jest dostępne na stronie, jak również w aplikacjach mobilnych dostępnych w Google Play i AppStore oraz kioskach z e-wydaniami: nexto.pl, e-kiosk.pl, e-gazety.pl, eprasa.pl, publio.pl, kiosk24.pl oraz publico24.pl

Źródło zdjęcia głównego: Roman Kraft/Unsplash

e-prasa prasa Wprost

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNaklejka Instagrama „stay home” zachęca do pozostania w domu
#TAKzostanwdomu z kulturą w wersji on-line!

Podobne wpisy:

  • chris-blonk-swd3FBSEA4Q-unsplash
    Konsumentom odpowiada różnorodność — badanie konceptu magazynu promocyjnego „W Koszyku” NielsenIQ
  • nikko-macaspac-6SNbWyFwuhk-unsplash
    Redakcje lokalne ratują się grantami. Google i Facebook pomagają tradycyjnej prasie w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow