site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Back to school: Facebook wprowadza Centrum Edukatora
7.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Back to school: Facebook wprowadza Centrum Edukatora

pexels-freestocksorg-744464

Choć w większości uczniowie rozpoczęli rok szkolny pierwszym dzwonkiem wybrzmiewającym w placówkach edukacyjnych, to nauka nie powróciła w pełni do tej formy, którą znamy sprzed pandemii. Aby ułatwić powrót do szkoły, światowy gigant stworzył Centrum Edukatora, które ma być wsparciem zarówno dla nauczycieli, jak i rodziców oraz dzieci i młodzieży szkolnej. 

Społeczność online

Mając świadomość wyzwań, przed którymi ze względu na COVID-19 stoi szkolnictwo na całym świecie, Facebook wprowadza poradnik, który ma pomóc nauczycielom m.in. w budowaniu społeczności online. Mogą oni zapoznać się ze wskazówkami od doświadczonej administratorki zarządzającej internetową społecznością, dzięki którym dowiedzą się, jak założyć i moderować grupę oraz budować relację z jej członkami.

źródło: about.fb.com/news/
Przeciwdziałanie rasizmowi

Portal Marka Zuckerberga udostępnił również materiały dotyczące walki z rasizmem. Zawierają one przygotowane przez organizacje edukacyjne informacje, których celem jest wsparcie nauczycieli i rodziców w przeprowadzaniu z uczniami rozmów na tematy związane z nierównościami rasowymi. 

Alfabetyzacja cyfrowa

Centrum Edukatora oferuje także bezpłatny program Get Digital, który skierowany jest do nauczycieli, rodziców oraz dzieci. Zawiera on m.in scenariusze lekcji, ćwiczenia czy narzędzia, dzięki którym poruszanie się w cyfrowym świecie stanie się dla nich łatwiejsze. 

Wzajemne wsparcie nauczycieli

Kolejną funkcją wspomnianego Centrum Edukatora jest również umożliwienie nauczycielom kontaktu i wzajemnego wsparcia. W tym celu powstały specjalne hasztagi na Instagramie, dzięki którym mogą oni zainspirować się czy znaleźć pomoc w nurtującej ich kwestii –  #teachersofinstagram, #teacherssupportteachers, #distancelearning, #teacherspayteachers i #teachergram.

Zdrowie psychiczne

Facebook nie zapomniał również o niezwykle istotnej kwestii, jaką jest dobre samopoczucie, o które w czasie pandemii bywa niestety trudno. Powstała strategia samoopieki dot. psyche, która została przygotowana we współpracy z ekspertami oraz partnerami. Znaleźć w niej można m.in. 5 wskazówek, jak dbać o zdrowie emocjonalne.

Presja bycia perfekcyjnym

Dzięki współpracy z Fundacją JED powstał także przewodnik dla nastolatków i ich rodziców,  którego celem jest wspieranie pozytywnej ekspresji młodzieży na Instagramie i wyeliminowanie presji perfekcyjności. Zawiera m.in. tematy poruszające kwestie bycia dobrym przyjacielem online czy podpowiedzi, jak najlepiej wykorzystać swój czas będąc w sieci.

Back to school

Rozwój pandemii nadal jest bardzo dynamiczna i nie daje gwarancji nauki stacjonarnej. Centrum Edukatora ma jednak pomóc w tym, by zredukować stres związany z tą sytuacją oraz by w razie konieczności nauki zdalnej zminimalizować dysproporcje między zajęciami online, a tymi odbywającymi się w szkole.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: freestocks.org z Pexels

edukacja Facebook nowość szkoła

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSuper-Pharm przygotował animowaną kampanię telewizyjną
Kaufland promuje wegetariańskie burgery w erotyczny sposób

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow