site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Badanie zarządzania mediami społecznościowymi w Polsce
1.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Badanie zarządzania mediami społecznościowymi w Polsce

close-up-coffee-colleagues-1394739

Zespół kreatywny Brainy Bees i słowacki start-up Kontentino przeprowadzają ankietę dotyczącą metod zarządzania mediami społecznościowymi. Celem ankiety jest ustalenie, w jaki sposób polskie zespoły odpowiedzialne za działania w social media planują swoją pracę.

Skąd pomysł na badanie?

– Zauważyłam, że wiele firm ma problemy z komunikacją wewnętrzną i planowaniem działań w mediach społecznościowych. Cierpią przez to procesy i relacje na linii agencja-klient, a często zaplanowanie jednej treści wiąże się z długimi formalnościami i wymianą kilkunastu maili. Wypracowanie odpowiedniego mechanizmu współpracy, także na polu akceptacji i planowania publikacji, to klucz do sukcesu. Tak narodził się pomysł badania, które weźmie pod lupę procesy planowania i zarządzania – mówi Kinga Odziemek, właścicielka Brainy Bees.

Ankieta składa się z kilkunastu krótkich pytań, a jej wypełnienie nagradzane jest bezpłatnymi materiałami: wartościowymi treściami w formacie PDF dla usprawnienia codziennej pracy social media managerów, paczką ekskluzywnych, nigdzie niepublikowanych zdjęć od polskiego serwisu Kaboompics oraz kodem na bezpłatny trial w Kontentino – narzędziu do kompleksowego zarządzania mediami społecznościowymi.

– Do tej pory zebraliśmy już 150 odpowiedzi i spotykamy się z bardzo pozytywnym feedbackiem ze strony ankietowanych. Pierwsze wnioski są niezwykle zaskakujące i nie możemy doczekać się przygotowania całościowego raportu – dodaje Kinga.

Ankietę można znaleźć pod adresem http://smmanagement.pl i wypełnić do 10 lutego.

 

badanie social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPodsumowanie social mediów w 2018 – Facebook
Widoczność reklam online – Polska poprawia się na tle europejskim, raport za IV kwartał 2018

Podobne wpisy:

  • Best Brands 2023
    Wystartowało badanie 2. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce
  • maria-lin-kim-8RaUEd8zD-U-unsplash
    Badanie KANTAR: Konsumenci wciąż są rozważni i pragmatyczni. Ale coraz mocniej patrzą na ceny

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow