site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Bank BNP Paribas z komunikatem prasowym w polskim języku migowym
20.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Bank BNP Paribas z komunikatem prasowym w polskim języku migowym

OS5SS70

Bank BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce udostępnił tłumaczenie komunikatu prasowego w polskim języku migowym. Informacja, która w całości jest tłumaczona dla osób głuchych, dotyczy uruchomienia od 15 czerwca we wszystkich oddziałach banku bezpłatnej pomocy tłumacza języka migowego.

Zwiększenie dostępności placówek bankowych dla osób z dysfunkcją słuchu lub mowy jest kolejnym działaniem Banku BNP Paribas wychodzącym naprzeciw potrzebom klientów. Od dziś we wszystkich oddziałach oraz na infolinii Banku jest dostępna bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego. Osoby głuche mogą skorzystać z własnego telefonu lub specjalnego tabletu, by połączyć się z profesjonalnym tłumaczem, który przybliży ofertę banku, używając polskiego języka migowego.

Bank BNP Paribas zdecydował się jednocześnie na pionierskie działanie, jakim jest przetłumaczenie komunikatu prasowego w całości na polski język migowy. Dzięki temu informacja o nowej usłudze w oddziałach i na infolinii będzie mogła bezpośrednio dotrzeć do zainteresowanych osób.

Obsługa w polskim języku migowym to kolejna z inicjatyw Banku BNP Paribas ułatwiających „bankowanie” osobom z niepełnosprawnościami. Wcześniej oddziały zostały dostosowane m.in. dla osób niedowidzących oraz do obsługi osób po 60. roku życia.

Komunikat prasowy oraz jego tłumaczenie na polski język migowy są dostępne tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Freepik

BNP Paribas informacja prasowa język migowy komunikacja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFundacja WWF została partnerem kampanii „Co z tą wodą?”
Familijne startują z kampanią reklamową

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash
    Trendy w komunikacji. Jak wykorzystują je marki?
  • creative-christians-HN6uXG7GzTE-unsplash
    Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow