site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Bartłomiej Topa ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander
23.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Bartłomiej Topa ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander

dscf5106

Bartłomiej Topa – wybitny aktor teatralny i filmowy, został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV. Nowe Mitsubishi posłuży do realizacji cyklu filmów promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.

Dbając o naturę

Bartłomiej Topa – znakomity aktor i zdobywca wielu nagród filmowych, znany polskiej publiczności z kilkudziesięciu filmów długometrażowych, w tym ze słynnych produkcji Krzysztofa Kieślowskiego, czy znakomitych filmów Wojciecha Smarzowskiego, ale także kultowych seriali.

Na liście jego priorytetów znajduje się dbałość o środowisko naturalne, jest wegetarianinem oraz wyznawcą filozofii zdrowego i świadomego życia. Współpracuje z Fundacją Synapsis i Klubem Gaja, wspierając ich działania poprzez udział w kampaniach. Jako przedsiębiorca bierze też udział w promowaniu zdrowej żywności. Wybór marki Mitsubishi, będącej pionierem elektromobilności i jednego z najbardziej przyjaznych środowisku modeli samochodów, jakim jest emitujący zaledwie 46 g CO2/km Mitsubishi Outlander PHEV był zatem bardzo przemyślany.

Ambasador modelu Mitsubishi Outlander PHEV

Topa zasiadł za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Plus 4WD. Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego, dysponuje wyjątkowym, nie wymagającym skrzyni biegów, zespołem napędowym. To pierwszy i najpopularniejszy na świecie i w Europie samochód z elektrycznym napędem hybrydowym i zasilaniem z gniazdka (plug-in), to jedyny pojazd PHEV w klasie SUV, który może być ładowany ze stacji szybkiego ładowania.

– Troska o ekologię i naszą wspólną planetę jest jednym z moich priorytetów, dlatego cieszę się ze współpracy z marką Mitsubishi, która – podobnie, jak ja – uznaje działania na rzecz środowiska za kluczowe. Nowy Outlander PHEV ujmuje mnie niesamowitą ciszą we wnętrzu, które pomieści całą rodzinę i fantastycznym przyspieszeniem elektrycznego napędu. Bardzo doceniam też obecnie fakt, że podróżując po mieście nie muszę jeździć na stację benzynową i ładuję auto z gniazdka – jak telefon. Doceniam też duży zasięg i wszechstronność auta – kiedy chcę, jest napędzane wyłącznie silnikami elektrycznymi, ale napęd hybrydowy daje mi możliwość dłuższej podróży – mówi aktor.

Eko-Tropy Bartka Topy

– Wraz z marką Mitsubishi angażuję się w promowanie ekologicznego stylu życia, zarówno osób, jak i instytucji, które swoimi działaniami hołdują tym wartościom. Już niebawem zaprezentujemy w mediach społecznościowych cykl filmów, w których porozmawiam z polskimi przedsiębiorcami i pasjonatami – ciekawymi, świadomymi ekologicznie ludźmi, dla których te wartości są równie ważne. Dają temu wyraz w swoich inicjatywach i sposobie prowadzeniu biznesu. Warto podkreślać, że to, co dobre dla nas – ludzi i planety, nie zawsze jest najtańsze, dlatego świadome wybory to jedyna droga do tego, byśmy wraz z naszymi dziećmi byli zdrowi i mieli gdzie żyć – podsumowuje Bartłomiej Topa.

Źródło materiału: infoWire.pl
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe/infoWire.pl

ambasador Bartłomiej Topa eko Mitsubishi współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlush dołącza do akcji #Hot16Challenge2. O czym nawija?
Huawei AppGallery z kampanią w radiu i telewizji

Podobne wpisy:

  • image_processing20230301-207333-9j4kp3
    Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą
  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow