W dniach 7-14 stycznia, w wybranych sklepach sieci Lidl, dostępne były batony FreeYu. Produkty współtworzył Marcin Gortat – najbardziej znany polski koszykarz na świecie. Akcja wsparta została działaniami w social mediach.
W sieci Lidl dostępnych było kilka różnych smaków batonów: malinowy w czekoladzie z 70% kakao oraz pomarańczowy w czekoladzie z 70% kakao, proteinowy Słony Karmel oraz warzywny o smaku buraka, jabłka, maliny i truskawki.
Akcja została wsparta działaniami w social mediach. Zaangażowani zostali: Jan Dąbrowski (youtuber, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący talent show The Voice Kids) i Rafał Jonkisz (model, akrobata, tancerz, Mister Polski 2015, uczestnik programu Agent – Gwiazdy).
Marka FreeYu należy do portfolio Grupy Otmuchów.
Za całość aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.
Komentarze: brak