site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Będziesz mógł zwiększyć swój zasięg na Instagramie!
11.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Będziesz mógł zwiększyć swój zasięg na Instagramie!

erik-lucatero-543541-unsplash

Właściciele firm mają szansę zwiększyć zasięg publikowanych postów na Instagramie. Wpisy będą promowane w taki sam sposób, jak reklamy. Nowa funkcja zostanie udostępniona już od 17 czerwca, natomiast promowanie marki w Stories będzie możliwe dopiero za kilka miesięcy.

Zarządcy platformy wdrażają usługę „Paid Partnership”, która umożliwi markom zmianę wpisów influencerów w reklamy. Opcja ma również za zadanie zwiększyć ilość informacji dotyczących wydajności i prowadzonych czynności promocyjnych. Celem wdrożenia unowocześnienia ma być dalsze wzmacnianie współpracy marketingowej na Instagramie, co skutkuje obopólnymi korzyściami. O nowej funkcji wiadomo już od marca.

Przedstawiciele tego medium społecznościowego na swoim blogu napisali: „68% osób twierdzi, że odwiedza Instagram, aby wchodzić w interakcje z influencerami. Dzięki reklamom branded contentowym (funkcja, polegająca na połączeniu reklamy z treściami rozrywkowymi – przyp. red.), firmy mają możliwość opowiadania historii swoich marek głosami twórców, docierania do nowych odbiorców oraz mierzenia wpływu prowadzonych działań”.

Dotychczas marki, aby wypromować swoją firmę, mogły współpracować z influencerami, jednak posty przez nich publikowane, trafiały tylko do tych użytkowników, którzy obserwowali konto osoby dodającej post.

Na razie nie wiadomo czy nowa usługa jest dodatkowo płatna oraz jak będzie wyglądało korzystanie z niej w praktyce, ale jedno jest pewne: wzrost zakresu oddziaływania postu bezpośrednio wpłynie na popularność firmy, a co za tym idzie na wielkość przychodu.

 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

działania promocyjne Instagram marketing zasięg

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDzień dobry bardzo! Radio ZET z nową kampanią
Sezamie, otwórz się! Pierwsza sieć sklepów Take&Go już w Poznaniu

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow