site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Beko z kampanią lodówek z najnowszą technologią Harvest Fresh™
16.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Beko z kampanią lodówek z najnowszą technologią Harvest Fresh™

beko

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca reklamę TV, działania digitalowe i materiały POS. Kampania odbywa się pod hasłem „Technologia trzech kolorów HarvestFresh™: inspirowana naturą, zasilana światłem”.

Firma Beko ruszyła z kampanią reklamową nowej linii lodówek z technologią HarvestFresh™, która imituje 24-godzinny cykl słońca, przez co produkty dłużej zachowują świeżość i wartości odżywcze. Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty, które będą wyświetlane na YouTube oraz VOD: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™:

– Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było, co jest oczywiste, tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4all.

Planowanie i zakup mediów w obszarze digital i telewizji powierzono Media Republic. Media Republic to digitalowy dom mediowy z ponad 10-letnim doświadczeniem, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce. Marka specjalizuje się w działaniach związanych z działaniami online. Do jej kluczowym klientów należą m.in.: Beko, Grundig, Mlekpol, Sun & Fun Holidays, PhytoPharm, Ambra.

Beko spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolskie szpadzistki ambasadorkami Grupy Energa
Zdrowie w czasach zarazy – social media przejmują rolę “Dr. Google” wśród młodego pokolenia

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow