Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca reklamę TV, działania digitalowe i materiały POS. Kampania odbywa się pod hasłem „Technologia trzech kolorów HarvestFresh™: inspirowana naturą, zasilana światłem”.
Firma Beko ruszyła z kampanią reklamową nowej linii lodówek z technologią HarvestFresh™, która imituje 24-godzinny cykl słońca, przez co produkty dłużej zachowują świeżość i wartości odżywcze. Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty, które będą wyświetlane na YouTube oraz VOD: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™:
– Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było, co jest oczywiste, tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.
Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4all.
Planowanie i zakup mediów w obszarze digital i telewizji powierzono Media Republic. Media Republic to digitalowy dom mediowy z ponad 10-letnim doświadczeniem, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce. Marka specjalizuje się w działaniach związanych z działaniami online. Do jej kluczowym klientów należą m.in.: Beko, Grundig, Mlekpol, Sun & Fun Holidays, PhytoPharm, Ambra.
Komentarze: brak