site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > „Big data – big problem! Nowe wyzwania dla ludzkości”. Xperts.PM ponownie w Krakowie
21.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

„Big data – big problem! Nowe wyzwania dla ludzkości”. Xperts.PM ponownie w Krakowie

XpertsPM

Już 27 lutego o godzinie 18:00, w TAURON Arena Kraków, odbędzie się kolejna edycja flashowych konferencji XpertsPM! Tym razem zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat „BIG DATA – BIG PROBLEM! Nowe wyzwania dla ludzkości”. 

Mówi się, że co druga złotówka wydana na reklamę przepada. Odpowiednia analiza Big Data może zupełnie zmienić obraz marketingu i dostosować komunikację do precyzyjnej grupy docelowej, a nawet pojedynczej osoby. W jaki sposób? Jak może w tym pomóc sztuczna inteligencja, a jak systemy klasy marketing automation? Inspirujący panel dyskusyjny i rozmowa z ekspertami pozwoli poznać odpowiedzi na te pytania.

Różne perspektywy, różni eksperci!

– Do udziału w nadchodzącej edycji Xperts.PM zaprosiliśmy specjalistów, którzy od lat w swojej pracy zawodowej bezpośrednio lub pośrednio mają do czynienia z Big Data. Różne perspektywy i doświadczenia zaowocują dynamiczną dyskusją, w którą jak zawsze zaangażujemy uczestników spotkania – zapowiada Chris Badura, pomysłodawca cyklu.

Xperts.PM to cykliczne konferencje flashowe, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!
Zapisy na konferencję przyjmowane są na stronie.
Można również dołączyć do wydarzenia na Facebooku.

Big Data konferencja marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak robić content marketing w 160 znakach?
Kolejna mistrzowska zagrywka Google

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow