site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Biuro Podróży Reklamy i Ework Group startują z nową kampanią brandingową
28.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Biuro Podróży Reklamy i Ework Group startują z nową kampanią brandingową

EWORK BPR

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z nowym klientem, którym została notowana na giełdzie Nasdaq szwedzka agencja konsultingowa, Ework Group. Projekt ten agencja zdobyła w wyniku przetargu. Pierwszym działaniem dla tego klienta jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii brandingowej, w tym realizacja badania polskiego rynku specjalistów IT pracujących w oparciu o kontrakt B2B.

W okresie od października do grudnia 2019 na stronie internetowej badanieB2B.eworkgroup.com przeprowadzone zostaje badanie pt. „Wielkie badanie specjalistów IT na B2B”. Ma ono na celu znalezienie odpowiedzi na pytania, jakie są trendy na rynku IT, jak ma się ta branża z perspektywy freelancerów, jakie są ich potrzeby i co wymaga zmian, a w konsekwencji ocena, jak ten obszar będzie rozwijał się w przyszłości.

To pierwsze takie badanie na polskim rynku. Przeprowadzone zostaje przy użyciu specjalnie przygotowanej strony internetowej z kwestionariuszem online, w którym znajdą się m.in. pytania dotyczące modelu i komfortu pracy, komfortu finansowego, możliwości rozwoju. Pytania demograficzne z kolei umożliwią scharakteryzowanie grupy zawodowej, jaką są specjaliści IT pracujący na B2B.

Wyniki badania posłużą do stworzenia ciekawego contentu w komunikacji PR marki. Warto podkreślić, że Ework Group jest pierwszą firmą na polskim rynku IT, która tak mocno skupia się na rozpoznawaniu potrzeb osób pracujących w modelu B2B. Tym samym wychodzi naprzeciw globalnym trendom, takim jak Gig Economy.

Poza przeprowadzeniem samego badania, agencja Biuro Podróży Reklamy zajmie się również działaniami promującymi akcję, jak i markę Ework Group na rynku polskim. Działania reklamowe będą obejmowały kreację i emisję reklam z wykorzystaniem Google Display Network, Facebook, LinkedIn i ePR. Umowa Ework Group z Biurem Podróży Reklamy na stałą obsługę została podpisana na rok i obejmuje działania SEO, WWW, SEM, content marketing oraz zorganizowanie trwającej kwartał kampanii reklamowej związanej z badaniem.

agencja kampania współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis7 grzechów głównych w pisaniu bloga firmowego
Amazon zdobywa polski rynek – polscy sprzedawcy nie do końca wykorzystują jego możliwości

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow