site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Biuro Podróży Reklamy i Ework Group startują z nową kampanią brandingową
28.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Biuro Podróży Reklamy i Ework Group startują z nową kampanią brandingową

EWORK BPR

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z nowym klientem, którym została notowana na giełdzie Nasdaq szwedzka agencja konsultingowa, Ework Group. Projekt ten agencja zdobyła w wyniku przetargu. Pierwszym działaniem dla tego klienta jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii brandingowej, w tym realizacja badania polskiego rynku specjalistów IT pracujących w oparciu o kontrakt B2B.

W okresie od października do grudnia 2019 na stronie internetowej badanieB2B.eworkgroup.com przeprowadzone zostaje badanie pt. „Wielkie badanie specjalistów IT na B2B”. Ma ono na celu znalezienie odpowiedzi na pytania, jakie są trendy na rynku IT, jak ma się ta branża z perspektywy freelancerów, jakie są ich potrzeby i co wymaga zmian, a w konsekwencji ocena, jak ten obszar będzie rozwijał się w przyszłości.

To pierwsze takie badanie na polskim rynku. Przeprowadzone zostaje przy użyciu specjalnie przygotowanej strony internetowej z kwestionariuszem online, w którym znajdą się m.in. pytania dotyczące modelu i komfortu pracy, komfortu finansowego, możliwości rozwoju. Pytania demograficzne z kolei umożliwią scharakteryzowanie grupy zawodowej, jaką są specjaliści IT pracujący na B2B.

Wyniki badania posłużą do stworzenia ciekawego contentu w komunikacji PR marki. Warto podkreślić, że Ework Group jest pierwszą firmą na polskim rynku IT, która tak mocno skupia się na rozpoznawaniu potrzeb osób pracujących w modelu B2B. Tym samym wychodzi naprzeciw globalnym trendom, takim jak Gig Economy.

Poza przeprowadzeniem samego badania, agencja Biuro Podróży Reklamy zajmie się również działaniami promującymi akcję, jak i markę Ework Group na rynku polskim. Działania reklamowe będą obejmowały kreację i emisję reklam z wykorzystaniem Google Display Network, Facebook, LinkedIn i ePR. Umowa Ework Group z Biurem Podróży Reklamy na stałą obsługę została podpisana na rok i obejmuje działania SEO, WWW, SEM, content marketing oraz zorganizowanie trwającej kwartał kampanii reklamowej związanej z badaniem.

agencja kampania współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis7 grzechów głównych w pisaniu bloga firmowego
Amazon zdobywa polski rynek – polscy sprzedawcy nie do końca wykorzystują jego możliwości

Podobne wpisy:

  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?
  • lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash
    Pay for attention – optymalizacja kampanii reklamowej na podstawie uwagi użytkowników

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow