site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Biuro Podróży Reklamy z firmą Schneider startują z nową kampanią
28.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Biuro Podróży Reklamy z firmą Schneider startują z nową kampanią

BPR SCHNEIDER 1

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym medium wykorzystywanym w kampanii będzie Internet, a dodatkowym wsparciem – kampania outdoorowa.

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w kanałach digital oraz wspierającej ją kampanii outdoorowej. Rozpocznie się ona w maju i potrwa do końca września 2019 r.

W ramach działań promocyjnych Biuro Podróży Reklamy przygotuje i przeprowadzi test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test zostanie udostępniony na przygotowanym landing page’u „Litery i charaktery”. Będzie przeprowadzany na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników przesłanej w formie skanu poprzez stronę www.literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik napisze to samo zdanie. We współpracy z grafologiem zostanie przygotowanych kilka głównych typów osobowości, które będą dopasowywane do użytkownika na podstawie przesłanego skanu (lub zdjęcia) próbki charakteru pisma. Każdy z profili będzie zawierał opis danego typu osobowości wraz z wizualizacją oraz zostanie skorelowany z wybranym produktem Schneidera. Wynikami testu użytkownicy będą mogli dzielić się w social mediach.

– Poprzez korelację danych demograficznych z typami osobowości i cechami pisma, otrzymamy ciekawe dane statystyczne bazujące np. na tym, ile osób danej płci odpowiada danemu profilowi psychologicznemu lub atrybutowi pisma. Dane pozwolą na stworzenie angażujących treści, które zostaną użyte w komunikacji produktów Schneidera m.in. w social mediach, publikacjach PR, artykułach czy infografikach – zapowiada Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

– Z radością informujemy, że rozpoczynamy tę specjalną akcję w Polsce. Pokazuje ona, że pismo odręczne może być czymś więcej niż tylko zapisanymi słowami . Pismo odręczne jest wyrazem tego, jacy jesteśmy – podkreśla Nicola Luigi Schwarzwälder, Product Manager Schneider Schreibgeräte GmbH.

Główne kanały komunikacji, które wykorzystane zostaną w kampanii digital to: Facebook, Instagram, Google Display Network i działania z zakresu e-PR. Kampania outdoorowa, wspierająca działania reklamowe w internecie, obejmie 6 największych miast w Polsce. Wykorzystane w niej zostaną billboardy i citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych.

– Kampania będzie pierwszą tego typu akcją w branży artykułów piśmienniczych realizowaną dla marki Schneider w Polsce. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona z wielkim zainteresowaniem nie tylko wśród klientów znających ofertę produktową, ale zaintryguje tych, którzy dotychczas o marce nie wiedzieli. Jak pokazuje doświadczenie, najbardziej zwracają uwagę i zapadają w pamięć działania niestandardowe, których realizacji podjęliśmy się wspólnie z Centralą firmy Schneider i agencją Biuro Podróży Reklamy – Patrycja Zieja, Product Manager firmy PBS Connect Polska, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów firmy Schneider w Polsce.

 

Schneider Schreibgeräte GmbH jest istniejącą od ponad 80 lat międzynarodową marką artykułów piśmienniczych z Niemiec. Firma posiada bogaty asortyment produktów obejmujący wkłady atramentowe, długopisy, zakreślacze, pióra wieczne, kulkowe i wiele innych przyborów do pisania.

Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, blog i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. To twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 33 nagrody i wyróżnienia brażnowe: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku.

ambient marketing kampania reklamowa reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWszystko może być nagrodą, czyli jak efektywnie motywować i angażować pracowników
Cut The Mustard i BRAVE po raz trzeci realizacją projekt H&M Music

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow