site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”
22.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza z tytułem „Digitalowy fighter roku” w rankingu „Media&Marketing Polska”

logo-grupa-wyborcza-biuro-reklamy

W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”. 

W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2020” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska” oceniano przede wszystkim elastyczność i przygotowanie biur reklamy mediów do działania w szczególnych okolicznościach związanych z pandemią.  

Wyróżnienie „Digitalowy fighter roku” dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza potwierdza, że dział sprzedaży „Gazety Wyborczej” znakomicie reaguje na zmieniające się okoliczności i dostosowuje ofertę do potrzeb reklamodawców. Na tak pozytywną ocenę z pewnością wpłynął dynamiczny rozwój usług reklamowych na Wyborcza.pl takich, jak Content Categories, zapewniające klientom brand safety, czy sprawnie wdrożone festiwale i debaty online.  

Biuro Reklamy Grupy Wyborcza zostało także ocenione jako najlepsze biuro na rynku dzienników w zakresie profesjonalnej obsługi kampanii internetowych. W uzasadnieniu można przeczytać:

„W kategorii profesjonalnej obsłu­gi kampanii internetowych nie ma sobie równych. Klienci uważają także, że jest elastyczne i sprawne w sytuacjach zmiany, doceniają również ciekawe formaty i rozwiązania, jakie proponuje. Biorąc pod uwagę sytuację pandemii, to biuro reklamy spisało się na szóstkę”.  

Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej”, zdaniem badanych, cieszy się zaufaniem, daje poczucie bezpieczeństwa i potrafi elastycznie reagować na potrzeby klienta. Ankietowani wysoko ocenili też profesjonalną obsługę kampanii. 

Sytuacja pandemiczna przyspieszyła proces transfor­macji rozwiązań reklamowych „Gazety Wyborczej” do świata digital. W badaniu szczególną uwagę zwrócono na to, jak dobrze Wyborcza.pl poradziła sobie podczas pandemii. Czytelnicy, szukając wiarygodnych źródeł informacji, kierowali się do wydawców, których darzą największym zaufaniem. W tym okresie serwis Wyborcza.pl zanotował 67-procentowy wzrost odsłon, a aplikacja Wyborcza 60-procentowy wzrost pobrań.  

W raporcie „Biura Reklamy 2020” wyróżnienie jako „Pewny partner w biznesie” otrzymał też zespół reklamy radiowej Tandem Media z Grupy Radiowej Agory. 

Magazyn „Media&Marketing Polska” co roku publikuje raport „Biura Reklamy”. Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 12-17 listopada 2020 r. przez Kantar Millward Brown. 

Gazeta Wyborcza wyróżnienie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWaterdrop i Plastic Bank w służbie oceanom
Marka Violife wspiera akcję Veganuary – zachęca konsumentów do wypróbowania diety roślinnej

Podobne wpisy:

  • glownekonf_251568355
    SM Mlekpol wygrywa konkurs na najlepszą kampanię 2020
  • 2020_11_18_Certyfikat prostej Polszczyzny dla CABP2
    Prosty język Credit Agricole certyfikowany przez Uniwersytet Wrocławski

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Piwik PRO rzuca wyzwanie Google i udostępnia swoją bezpieczną platformę analityczną za darmo
  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...