firmbee-com-eMemmpUojlw-unsplash

Google opóźnia wycofanie plików cookie, umożliwiając branży dalsze testy

Rok po przedłużeniu terminu dotyczącego blokady plików 3rd party cookie, Google postanowił ponownie go przesunąć – tym razem na drugą połowę 2024 roku. Jednocześnie firma ogłosiła dwie kluczowe informacje związane z testami FLEDGE w fazie origin trial, które najprawdopodobniej zostaną przedłużone do końca października i obejmą także użytkowników stabilnej wersji przeglądarki Chrome, jak również opublikowała raport zwrotny za II kwartał, co wynika z zobowiązań Google wobec […]

thumbs-down-gd23df0b44_1280

Reputacja ważna jak nigdy dotąd. Mindshare prezentuje Wskaźnik Wiarygodności Mediów

Wraz z rozwojem rynku mediowego rośnie także liczba zagrożeń, na które narażeni są konsumenci. Obecnie jedynie 20% Polaków uważa media za wiarygodne źródło informacji, a odsetek ten dla mediów cyfrowych jest jeszcze niższy (IPSOS, Global Trustworthiness Monitor 2022 – Report). W obliczu spadku zaufania do internetowych kanałów komunikacji, warto, aby marki rozważyły obecność w miejscach […]