sigmund-zBfBXHCaLmk-unsplash

Rynek agencji PR 934 podmioty. Szacowany przychód ze sprzedaży usług przekroczył miliard!

W Polsce 934 firmy można określić mianem agencji public relations. Ponad połowa z nich jest z Mazowsza, niemal co czwarta to firma jednoosobowa. 42% firm PR działa ponad dekadę, a tylko co czternasta jest zrzeszona w którejś z polskich organizacji branżowych. Ze sprawozdań finansowych z 2019 roku wynika, że szacowany przychód roczny wszystkich polskich agencji […]

myriam-jessier-VCtI-0qlVgA-unsplash

Jak analityka przewiduje zachowania klientów? Wykorzystanie danych w branży e-commerce

Rozwój analityki i wykorzystania danych to najczęściej wskazywany priorytet marketingowy wg badania Forrester „The Future of Analytics”. 6 na 10 osób wymienia go wśród pięciu najważniejszych celów na najbliższe 12 miesięcy. Równocześnie mniej niż połowa e-sprzedawców korzysta z narzędzi, które dają im pełny wgląd w dane pochodzące z różnych platform. Oczekiwania klientów kupujących online systematycznie […]

lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash

Pandemia wpłynęła na wzrost znaczenia działów marketingu. Marketerzy planują inwestować w personalizację treści i ofert

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na […]

image_processing20210715-27285-uzu8rx

Eobuwie.pl, Play oraz Infobip z pierwszą kampanią marketingową RCS w Polsce

Światowy lider usług komunikacyjnych — firma Infobip — ogłosiła udane uruchomienie pierwszej kampanii marketingowej RCS w Polsce dla eobuwie.pl wspólnie z operatorem PLAY. RCS pozwala markom na interakcję z konsumentami za pomocą urozmaiconego kontentu – obrazów, filmów i linków, zapewniając Klientom lepsze doświadczenie w kontakcie z marką.

eddy-billard-M5UD_FyuDl8-unsplash

E-commerce jedzie na mobile’u? Do zakupów używamy aplikacji mobilnej, stron RWD a może… PWA?

Najnowsze prognozy PwC wskazują, że w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Oznacza to, że średnio w ciągu roku będzie rósł nawet o 12 proc. Już w 2020 roku kanał online miał 14 proc. udziału w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Powód? Nie tylko skutki pandemii, ale przede […]