48-edycja-wyroznien-Raportu-CSR-okladka

48. edycja wyróżnień magazynu Raportu CSR

Fabryka Broni „Łucznik” oraz Akademia Zarządzania i Rozwoju zostali laureatami 48. edycji Raportu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Fabryka została wyróżniona za wsparcie rozwoju pracowników i szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych zaś Akademia, wspólnie z Żabka Polska, została wyróżniona za inicjatywę mającą na celu wspieranie akademickiego procesu edukacji.

merkel-2537927_1920

Polityczni influencerzy bardziej wpływowi niż marki – pierwsze europejskie badanie Grayling

Grayling zaprezentował pierwsze ogólnoeuropejskie badanie na temat sposobu, w jaki politycy korzystają z mediów społecznościowych. Analizie pod kątem płci, wieku czy przynależności partyjnej poddano prawie 3 miliony postów opublikowanych w 2020 roku na Twitterze, Facebooku i Instagramie przez parlamentarzystów z 17 krajów europejskich, w tym Polski.

cardmapr-nl-rDzI7m7sjPE-unsplash

Jogurt i opony kupione za Bitcoiny: przyszłość płatności w e-commerce?

W sklepach internetowych coraz częściej można płacić kryptowalutami. PayPal wprowadził już taką możliwość w USA i zapowiada jej uruchomienie m.in. w Europie. To efekt coraz większej popularności wirtualnych walut – portfeli bitcoinowych jest już na świecie około 70 milionów – ale też globalizacji rynku e-commerce. O przygotowaniu do tych zmian powinni pomyśleć także polscy e-sprzedawcy, a […]

jeshoots-com-__ZMnefoI3k-unsplash

Ruszyła kampania społeczna „Wspólny dom – wspólne obowiązki”

Fundacja Share the Care wspólnie z marką Amica przygotowała kampanię „Wspólny dom – wspólne obowiązki”. Celem jest zachęcenie wszystkich członków rodziny do angażowania się w obowiązki domowe oraz uświadomienie, że taka praca zespołowa się opłaca. W ramach działań organizatorzy, wspólnie z socjologami i psychologami, spojrzą na podział obowiązków domowych oczami kobiet, mężczyzn i dzieci oraz […]

jason-blackeye-qSiu4qckcHk-unsplash

Adidas inspiruje świat do poszukiwania nowych możliwości

Marka adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii Impossible Is Nothing. DOSTRZEGANIE MOŻLIWOŚCI – jak zostało to ujęte w serii wyrazistych i poruszających filmów – opiera się na buntowniczym optymizmie, będącym fundamentem głównego celu adidas, jakim jest zmiana życia poprzez sport. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnej kampanii marki.

miguel-henriques-RfiBK6Y_upQ-unsplash

Trening medialny, czyli jak stać się rozmówcą na wagę złota?

Celem stra­te­gicz­nym PR jest zarzą­dza­nie wize­run­kiem firmy oraz rela­cjami z oto­cze­niem. Obec­ność w radiu, tele­wi­zji czy pra­sie jest dużą szansą na pro­mo­cję marki, jed­nak nawią­zy­wa­nie współ­pracy z mediami jest nie lada wyzwa­niem, nawet dla spe­cja­li­stów ds. komu­ni­ka­cji. Pewny sie­bie eks­pert, z bogatą wie­dzą, którą potrafi odpo­wied­nio prze­kazać, z pew­no­ścią pod­bije serca dzien­ni­karzy i odbior­ców. Jak […]

cookie-the-pom-gySMaocSdqs-unsplash

Jak personalizowane reklamy mogą pomóc rozwijać marketplace’y?

RTB House, globalny lider technologii marketingowych opartych na Deep Learningu, opublikował raport „Efektywna promocja platform zakupowych poprzez  personalizowane reklamy”, omawiający w jaki sposób skupiające wielu dostawców platformy e-commerce mogą rozwinąć się dzięki rozwiązaniom martech i maksymalizować zwrot inwestycji z reklamy.