ameer-basheer-2r5adxul49E-unsplash

Ericsson ConsumerLab: 10 najważniejszych trendów konsumenckich w roku 2030 – hybrydowe galerie handlowe

Hybrydowa kombinacja działających w internecie urządzeń oraz prawdziwych, fizycznych lokalizacji, która wynosi doświadczenia zakupowe na zupełnie nowy poziom, będzie zgodnie z prognozami w roku 2030 zupełnie powszechnym elementem codziennego życia zdecydowanej większości dzisiejszych miłośników gadżetów. Poznajcie wyniki raportu Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab: „10 najważniejszych trendów konsumenckich”.

souvik-banerjee-E6Yg8ACZ2vw-unsplash

Instagram rozszerza funkcję remiksowania filmów i dodaje nową opcję ustawiania przypomnień o transmisjach na żywo

Od 21 stycznia użytkownicy Instagrama mogą remiksować nie tylko rolki, lecz także wszystkie publikowane treści wideo. Dzięki tej funkcji każdy użytkownik może stworzyć nagranie zawierające całość lub część innego opublikowanego filmu, którą następnie może pobrać jako część swojego remiksu. Dodatkowo Instagram udostępnił nową opcję na dodanie przypomnienia o transmisji na żywo. Twórcy mogą w prosty […]

blake-wisz-tE6th1h6Bfk-unsplash

Customer Experience – jeden z najważniejszych trendów w branży retail w 2022 r.

W październiku obchodziliśmy CX Day – Customer Experience Day (Ustanownione już ponad dekadę temu przez Customer Experience Professionals Association (CXPA).). Nie słyszałeś o nim? Nie Ty jeden. Na świecie, szczególnie na Zachodzie, to duże święto przypominające o tym, jak ważne jest dbanie o odpowiednie doświadczenie konsumentów w pozyskiwaniu lojalnych klientów. W Polsce jego istnienia często nie są świadome same marki, […]

cdc-n3mn7IgtwS4-unsplash

Branża PR po pandemicznym kryzysie — firmy chcą działań poprawiających wizerunek PR-owca

Pandemia COVID-19 zachwiała branżą public relations. PR-owcy musieli dostosować dotychczasowe strategie, narzędzia i tryb pracy do nowych potrzeb komunikacyjnych klientów. Nie dało się jednak uniknąć spadku przychodów, obniżki wynagrodzeń, a nawet zwolnień. Teraz sytuacja na rynku jest już ustabilizowana, natomiast zauważyliśmy, że w kryzysie to właśnie dobra komunikacja z otoczeniem jest firmom niezbędna. Wyzwaniami na 2022 rok będą […]