3148377

Jak influ­en­cerzy mogą pomóc marce?

Marketerzy codziennie szu­kają nowych pomy­słów, aby dotrzeć z komunikatem do świa­do­mo­ści klien­tów. Kiedy już stan­dar­dowe formy pro­mo­cji nie wystar­czają, decy­dują się na nie­sza­blo­nowe dzia­ła­nia mar­ke­tingowe. Coraz chęt­niej podej­mują współ­pracę z tzw. influencerami. Oso­bami publi­ku­ją­cymi tre­ści tek­stowe, wideo lub zdję­cia w social mediach, śle­dzone przez tysiące, cza­sem przez miliony obser­wa­to­rów. Przeczytajcie o tym, co zyskują marki […]

AR_reklama

Rozszerzona rzeczywistość w reklamie to już nie science fiction

Firmom z każdej branży coraz trudniej wyróżnić się na rynku, zaangażować odbiorców i ich utrzymać. Klienci oczekują silnych bodźców i prawdziwych emocji, które umocnią autentyczność marki i jej historię. Według badań, ich uwagę można jednak przyciągnąć jedynie na 8 sekund. O ten czas rywalizują dziesiątki komunikatów jednocześnie. Wygrywa ten, kto wejdzie w interakcję, połączy przestrzeń […]

campaign-creators-VV0En9viu2M-unsplash

5 powodów, dla których nie warto ciąć budżet wsparcia sprzedaży

Szukanie oszczędności jest naturalnym krokiem podejmowanym przez firmy w czasie spowolnienia gospodarczego i gorszych wyników finansowych. Podczas gdy rozsądne jest ograniczenie działań i budżetów niezwiązanych z główną działalnością firmy, to rezygnacja ze wsparcia sprzedaży może być potocznym strzałem w kolano – dla spółki, jak i polskiej gospodarki. Dlaczego?

campaign-creators-pypeCEaJeZY-unsplash

Digital Natives od mediów wymagają więcej. Raport – konsumpcja mediów digitalowych

Mediaplus Warsaw udostępnił raport przygotowany we współpracy Mediaplus Strategist Insights (międzynarodowy zespół strategiczny Mediaplus Serviceplan) wraz z Instytutem Badawczym Facit Research na temat konsumpcji mediów przez tak zwanych Digital Natives – pokolenia Y i Z. Przeanalizowano w nim media digitalowe nie tylko pod kątem częstotliwości użytkowania, ale też tolerancji reklam.

pekao

Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i […]

roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash

E-handel w 2020 r. reklamuje się intensywniej niż kiedykolwiek

Nie wystarczy przenieść sklep do internetu, trzeba tam przenieść też działania promocyjne. Sprzedawcy na platformie Shoper najwyraźniej rozumieją te zależności i mimo ogólnie sprzyjającego e-zakupom czasu pandemii, inwestują więcej w kampanie online. Ich wydatki reklamowe w Google Ads od początku roku wzrosły o 23 proc., a w Facebook Ads aż o 142 proc.!