20 stopni dla klimatu (5)

Kampania edukacyjna „20 stopni dla klimatu” – nie marnujmy ciepła!

Wystartowała kampania edukacyjna „20 stopni dla klimatu”, w której dostawcy ciepła systemowego chcą zmienić nawyki Polaków, zachęcając ich do obniżenia temperatury, a tym samym do niemarnowania ciepła. Choć wydaje się to sprzeczne z ich biznesem, w tym wypadku wspólny interes jest ważniejszy, niż ten indywidualny. Co zyskają użytkownicy ciepła? Obniżenie temperatury w domu, czy w pracy […]

edho-pratama-yeB9jDmHm6M-unsplash

4 nowości w Google Analytics

Globalne reformy w zakresie polityki prywatności, coraz częstsze przenoszenie się firm do internetu oraz zmiany zachowań konsumentów stały się motywacją do wprowadzenia nowych funkcji na platformie. Na jej użytkowników czeka wersja Google Analytics 4, będąca m.in. zaktualizowaną odsłoną testowanej w 2019 usługi Aplikacja + Internet.

glownekonf_1019856847

Castorama wyróżniona tytułem „Pracodawca Godny Zaufania”

„Pracodawca Godny Zaufania” to trwająca od 2009 roku inicjatywa, której celem jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej polityki pracowniczej i socjalnej. W tym roku w gronie laureatów znalazła się Castorama, zdobywając nagrodę w kategorii Motywacja. Wyróżnienie jest potwierdzeniem szczególnych działań firmy w zakresie relacji z pracownikami.

820-600

Wręczenie statuetek Superbrands 2020 – Dekoral w gronie laureatów

We wrześniu tego roku w studiu The Tides Events w Warszawie odbyła się Gala Finałowa Superbrands, kończąca XIV edycję projektu. Podczas wydarzenia wyłoniono laureatów tytułu Superbrands i Business Superbrands 2020, którzy zostali nagrodzeni oskarami marketingu. Jesteśmy dumni, że wśród wyróżnionych po raz kolejny znalazła się także marka Dekoral, otrzymując nagrodę w kategorii “Farby i lakiery”.

750-420

Provident pierwszą firmą pożyczkową z nagrodą Effie za kampanię „Mam plan”

Kampania reklamowa Providenta “Mam plan” otrzymała srebrną nagrodę w 21. edycji konkursu Effie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Jury doceniło jej skuteczność w budowaniu pozytywnego stosunku do marki oraz tworzeniu wiarygodnego wizerunku firmy. Przełożyło się to na ponad dwukrotny wzrost sumy udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale, niemal dwukrotnie również wzrósł odsetek osób […]