Screenshot_1

Kim jest HENRY, przedstawiciel nowej generacji konsumentów? Wyniki badania

Coraz silniejszą grupą konsumentów, która wyrosła między generacją Z i Y stanowią w Polsce przedstawiciele pokolenia HENRY. Cenią sobie wygodne życie, aktywnie korzystają z gadżetów technologicznych, a w obszarze rozrywki poszukują adrenaliny. Chętnie kolekcjonują przeżycia. Kim jest w rzeczywistości polski HENRY, czyli z ang. High Earner Not Rich Yet, sprawdził serwis Prezentmarzeń, którego co drugi […]

pexels-cottonbro-5077038

Facebook testuje nowe rozwiązanie: udostępnianie postów w wielu grupach jednocześnie

Mimo że ostatnio Facebook oskarżany jest o stawianie własnego rozwoju ponad dobro społeczeństwa, zamierza wprowadzić możliwość udostępniania postów w różnych grupach jednocześnie. Ciekawe, że w tak newralgicznym momencie serwis społecznościowy testuje opcję, która zdecydowanie będzie sprzyjała szerzeniu dezinformacji.

solen-feyissa-1S1w1c4_VyA-unsplash

#BeCybersmart – TikTok rusza z nową kampanią o bezpieczeństwie w sieci

Październik to miesiąc cyberbezpieczeństwa. Z tej okazji TikTok postanowił zwrócić uwagę swoich użytkowników na kwestię bezpieczeństwa w sieci. Kampania ma pomóc użytkownikom m.in. rozpoznawać scam (oszustwo polegające na wzbudzeniu zaufania ofiary w celu wyłudzenia poufnych danych) oraz skutecznie unikać ataków hakerów. 

eddie-pipocas-39fmLViqChU-unsplash

Spotify wprowadza nowe narzędzia dla twórców podcastów i pokazuje, które polskie audycje są słuchane najchętniej

Podcasty cieszą się coraz większą popularnością — słuchacze z całego świata mogą wybierać spośród ponad 2,9 miliona tytułów. Spotify łączy twórców ze swoimi fanami i zapewnia swoim użytkownikom coraz to nowsze i bardziej zaskakujące treści. Liczba podcastów na platformie w ciągu zeszłego roku wzrosła o prawie 1,5 miliona. Dzisiaj, z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów, Spotify […]

yeh-xintong-go3DT3PpIw4-unsplash

Dan Cake przeciwdziała marnowaniu żywności w ramach ogólnopolskiej kampanii „Często Dobre Dłużej”

Na produktach marki Dan Cake już niebawem pojawią się specjalne oznaczenia, które ułatwią konsumentom poprawne rozumienie dat ważności i tym samym pozwolą ograniczyć marnowanie żywności. Działanie jest elementem współpracy z Too Good Too Go i ogólnopolskiej kampanii „Często Dobre Dłużej”.