Mogłoby się wydawać, że copywriting jest jedną z łatwiejszych umiejętności: wystarczy „lekkie pióro” i dobry research. Tymczasem dzisiejsza rzeczywistość sprawia, że trudno jest przebić się z komunikatem przez nadmiar informacji. Jak zatem nauczyć się skutecznie pisać?
Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
Podczas wirtualnego spotkania dla entuzjastów digital marketingu wysłuchamy dwóch prelekcji, które poprowadzą: Roman Mura i Barbara Krulich Woźnica (Caroda Polska), Piotr Bombol (Gameset), Mateusz Górecki (WE!RE FANTASY). Podczas wydarzenia dowiesz się jakie są globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech oraz jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe. DIMAQ Voice Online odbędzie się 28 […]
Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie
Złota rączka — tak można opisać dobrego marketera. Ten specjalista musi znać rynek, nawigować w trendach i rozumieć potencjalnego konsumenta. Prowadzi badania, eksperymentuje z kanałami promocji, buduje lejek sprzedażowy, zajmuje się analityką, tworzy treści i wiele więcej. Zespół Ringostat podpowiada, jakie umiejętności powinien posiadać marketer, jakie są plusy i minusy zawodu.
LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców
LinkedIn ma już ponad 800 milionów użytkowników na całym świecie, co motywuje do wprowadzania nowych udogodnień dla korzystających z platformy. Nowe narzędzia mają pomóc w budowaniu zaangażowanej publiczności oraz nawiązać ważne i istotne relacje z obserwatorami. Jedną z takich opcji, które pojawią się na LinkedIn, będzie rozszerzenie dostępu do wydarzeń audio dla jeszcze większej liczby […]
CRASH Mondays № 8: Green Marketing [Wrocław]
Już w najbliższy poniedziałek, czyli 20 czerwca odbędzie się ósma edycja cyklicznego, wrocławskiego wydarzenia we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. Tematem czerwcowego eventu będzie Green Marketing, czyli zrównoważony rozwój marek.
Jak wysyłając list promować sklep internetowy? E-commerce to nie tylko paczki
Branża e-commerce rośnie, a razem z nią jej udział w rynku przesyłek pocztowych. Nadania sklepów internetowych to jednak nie tylko paczki z zamówionym towarem wysyłanym do klientów. To także przesyłki listowe. Choć domeną sklepów on-line są wszelkiego rodzaju formy marketingu cyfrowego, wiele z nich dostrzega korzyści z tradycyjnych form promocji, takich jak direct mailing.
TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce
Pod koniec maja TikTok ogłosił połączenie z WooCommerce, co ma znacznie ułatwić sprzedaż w firmach działających w e-commerce. Integracja tych platform otwiera nowe ścieżki zakupy i zwiększa szansę sprzedaży produktów czy usług. Dzięki tej współpracy możliwe będzie m.in. zsynchronizowanie katalogów sklepu oraz szybsze tworzenie reklam i kontrolowanie ich skuteczności.
CRASH Mondays № 61: Green marketing i marketing społeczny [Kraków]
Green marketing – czy to się opłaca? A może to tylko modne słowo, które nic za sobą nie niesie? Tego dowiecie się na kolejnym CRASH Mondays, które odbędzie się już 13 czerwca w krakowskim Hevre.
Nowa jakość kampanii influencerskich. BrandLift z projektem MASTERS
Jeden z liderów na rynku influencer marketingu w Polsce – BrandLift wprowadza na polski rynek nowy produkt pod nazwą „BrandLift Masters”. Idea opiera się na wyselekcjonowanych twórcach z najwyższej półki, tworzących jakościowe treści i posiadających odpowiednie zasięgi. Nowy projekt ma przede wszystkim zwiększyć jakość prowadzonych kampanii, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zachowując autentyczność przekazu, jak również […]
Jak zyskać 12 tysięcy nowych klientów miesięcznie? Gatta z programem lojalnościowym
Średnio 12 tys. nowych klientów miesięcznie, zwiększenie wartości koszyka o prawie 29 zł brutto, 55% udział transakcji lojalnościowych w ogólnej sprzedaży – to efekty wprowadzenia programu lojalnościowego od Spartavity w firmie Gatta.