campaign-creators-RSc6D7bO0fA-unsplash

Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Z pewnością wiesz, że zaplanowanie odpowiedniej strategii dla marki, a następnie realizacja jej to bardzo duże wyzwanie. Osiągnięcie postawionych celów marketingowych wymaga skoordynowanego działania w całym zespole. Jeśli zastanawiasz się, co zrobić, by działania marketingowe przyniosły firmie korzyści, sprawdź magazyn „Marketer+”. Jest to kompleksowa baza wiedz o tym, jak powinien wyglądać marketing w firmie.

designclass--c_LxZzVUnY-unsplash

Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  

Coraz więcej Polaków migruje do mniejszych miast – wskazują różne badania rynkowe. To pokłosie pandemii, a także chęć obcowania z przyrodą czy spędzania czasu na łonie natury z rodziną. Trend ten jest widoczny od 2020 roku, ale wciąż przybiera na sile. Warto przyłożyć tę tendencję do strategii komunikacji, by wykorzystać potencjał na znaczne zwiększenie zasięgów […]

baby-girl-5003421_1280

Ponad 75 proc. Polaków chce ograniczeń dla niepełnoletnich w kwestii korzystania z social mediów

Łącznie 75,3% Polaków jest za jakąś formą zakazu korzystania z mediów społecznościowych przez osoby niepełnoletnie bez zgody rodziców lub opiekunów prawnych. 10% rodaków sprzeciwia się jakimkolwiek ograniczeniom. 9,4% jest niezdecydowanych, a 5,3% nie interesuje się tym tematem. Największe poparcie ma brak dostępu do social mediów dla dzieci poniżej 13. roku życia bez ww. pozwolenia. Wśród […]