luke-van-zyl-Fs1hfkNOGsQ-unsplash

Instagram z nowymi narzędziami w Rolkach

Instagram dodaje nowe funkcje, aby jeszcze bardziej ułatwić proces tworzenia rolek i sprawić, by treści video stały się bardziej angażujące i kreatywne. Nowe narzędzia pozwolą fanom Rolek dzielić się swoimi historiami ze społecznością w nowy sposób. Dzięki aktualizacjom wszystkie treści video o długości poniżej 15 minut będzie można edytować i dopasować do formatu rolek, a […]

pexels-artem-podrez-6003271

Jak kampania, to tylko z wielkimi celebrytami? Niekoniecznie

Wyniki tegorocznej edycji corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index pokazują, że choć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, to internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek. Ta informacja może zaskakiwać, jest jednak niewątpliwie bardzo istotna dla marek w kontekście planowania kampanii i doboru ambasadorów do współpracy.

brands-people-Ax8IA8GAjVg-unsplash

Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego

W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w którym dyrektorzy generalni są przepełnieni kofeiną, zestresowani i w tzw. niedoczasie, wielu uległo pokusie sięgnięcia po szablonowe działania. Działania, które sprawiają, że budowanie strategii firmy staje się zlepkiem różnorodnych pomysłów. Pomysłów opartych na […]

souvik-banerjee-09RuvhgmTPY-unsplash

Pinterest we współpracy z Tastemade chce zwiększyć liczbę twórców, treści i transmisji live

Pinterest rozpoczyna współpracę z Tastemade w celu stworzenia pierwszego wielomilionowego, globalnego partnerstwa strategicznego. Działania rozpoczną się jeszcze w tym roku, a nowości zostaną zrealizowane w co najmniej ośmiu językach, zadebiutują wyłącznie na Pintereście i będą prezentować najlepszych twórców z całego świata, zarówno z Pinteresta, jak i Tastemade.