Instagram dodaje nowe funkcje, aby jeszcze bardziej ułatwić proces tworzenia rolek i sprawić, by treści video stały się bardziej angażujące i kreatywne. Nowe narzędzia pozwolą fanom Rolek dzielić się swoimi historiami ze społecznością w nowy sposób. Dzięki aktualizacjom wszystkie treści video o długości poniżej 15 minut będzie można edytować i dopasować do formatu rolek, a […]
NFT. Czym jest i do czego służy niewymienialny token?
Nie bez powodu o NFT mówi się sporo – rynek NFT wart jest dziś 40 miliardów dolarów. Co warto wiedzieć o cyfrowej własności opatrzonej niewymienialnymi tokenami? Jaką przyszłość prognozują dla niej eksperci?
Twitter chce umożliwić użytkownikom usuwanie wzmianek o sobie
Twitter wdraża funkcję „unmentioning”, która pozwala użytkownikowi usunąć się z wpisu zawierającego wzmiankę o nim. Platforma, po raz pierwszy wprowadziła tę nowość w kwietniu dla niewielkiej grupy odbiorców, ale teraz jest ona dostępna już dla wszystkich.
Sztuczna inteligencja Meta przetłumaczy 200 języków
NLLB-200 (No Language Left Behind), czyli system tłumaczenia treści we wszystkich językach na podstawie sztucznej inteligencji, jest już dostępny jako open source. Nowe rozwiązanie pozwala obecnie na tłumaczenie aż 200 języków w czasie rzeczywistym.
Twitter dodaje nowe opcje na platformie Spaces
Twitter rozwija swój format audio – Spaces. Pojawiły się nowe funkcje, które pozwolą przedłużyć żywotność zamieszczanych tam materiałów oraz uporządkować je według listy.
Jak kampania, to tylko z wielkimi celebrytami? Niekoniecznie
Wyniki tegorocznej edycji corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index pokazują, że choć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, to internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek. Ta informacja może zaskakiwać, jest jednak niewątpliwie bardzo istotna dla marek w kontekście planowania kampanii i doboru ambasadorów do współpracy.
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego
W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w którym dyrektorzy generalni są przepełnieni kofeiną, zestresowani i w tzw. niedoczasie, wielu uległo pokusie sięgnięcia po szablonowe działania. Działania, które sprawiają, że budowanie strategii firmy staje się zlepkiem różnorodnych pomysłów. Pomysłów opartych na […]
CRASH Mondays № 9: Strategia marketingowa [Wrocław]
W poniedziałek 18 lipca odbędzie się dziewiąta edycja cyklicznego wydarzenia branżowego we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. Tematem lipcowego eventu będzie strategia marketingowa i w jaki sposób efektywnie ją realizować.
Pinterest we współpracy z Tastemade chce zwiększyć liczbę twórców, treści i transmisji live
Pinterest rozpoczyna współpracę z Tastemade w celu stworzenia pierwszego wielomilionowego, globalnego partnerstwa strategicznego. Działania rozpoczną się jeszcze w tym roku, a nowości zostaną zrealizowane w co najmniej ośmiu językach, zadebiutują wyłącznie na Pintereście i będą prezentować najlepszych twórców z całego świata, zarówno z Pinteresta, jak i Tastemade.
Meta Pay zastąpi Facebook Pay
Mark Zuckerberg ogłosił na swoim profilu, że cyfrowy portfel Facebooka zmieni swoją nazwę. Początkowo zmiany nie będą duże, lecz istnieją ambitne plany wykorzystania tego narzędzia w przyszłości.