Wystartowało badanie realizowane przez GfK Polonia, które na potrzeby 2. edycji rankingu Best Brands Poland, organizowanego przez Group One, zmierzy siłę marek obecnych na polskim rynku. Badanie składa się z dwóch etapów — analizy twardych danych dotyczących udziałów rynkowych oraz postrzegania marek przez konsumentów. Ich głosy zadecydują o tym, które firmy 18 maja otrzymają Oskary […]
Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą
Wystartowała kampania reklamowa marki Dafi. Najnowsze działania marki to zachęta do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania jej produktów. Nową ambasadorką została Joanna Krupa.
Komunikacja z klientami coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują część procesów rekrutacyjnych
Boty głosowe coraz częściej sprawdzają się już nie tylko w prostych systemach IVR związanych z podstawową obsługą klienta. Mogą być wykorzystywane m.in. w kampaniach angażujących odbiorców do konkretnych działań czy na początkowych etapach rekrutacji nowych pracowników. Do końca dekady światowy rynek usług realizowanych przez boty wzrośnie niemal piętnastokrotnie. Choć zastosowanie voicebotów jest coraz szersze, to twórcy takich rozwiązań uspokajają, że […]
Badanie KANTAR: Konsumenci wciąż są rozważni i pragmatyczni. Ale coraz mocniej patrzą na ceny
Wyniki badania pracowni KANTAR Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumencka. Wciąż największy udział mają rozważni i pragmatyczni shopperzy, którzy starają się jak najtaniej kupować markowe produkty. Ale ta grupa zmalała. Za to przybyło klientów z przymusu i cenoholików. I tylko te dwa segmenty, skupione na szybkim procesie zakupowym oraz cenie, zanotowały […]
Stanowisko Instytutu Staszica na temat ograniczenia sprzedaży i reklamy napojów energetyzujących
9 lutego br. w Sejmie złożono projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym, zakazujący sprzedaży osobom niepełnoletnim napojów energetyzujących. Tego rodzaju napojów nie będzie można sprzedawać również na terenie szkół i placówek oświatowych. Kolejny zakaz dotyczy reklam telewizyjnych, które nie będą mogły być emitowane między godzinami 6 a 22. O ile problem nadużywania przez dzieci i […]
Co wpływa na popularność produktów z drugiej ręki? Raport „Trend na recommerce”
Używane produkty są popularne jak nigdy wcześniej. Przyczyny tego zjawiska są złożone, ale wyróżnić można kwestie ekologiczne, modę na vintage oraz rosnącą rolę kobiet w gospodarce. Takie wnioski znaleźć można w raporcie „Trend na recommerce”.
Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa
8 marca w More Bananas rusza Marketingowy Miesiąc Kobiet. Cykl webinarów, darmowy e-book, mentoring i konkurs to tylko niektóre z atrakcji, które przygotowała krakowska agencja.
5 sposobów na pozyskiwanie opinii dla firm w 2023 r.
Opinie klientów to jedna z najważniejszych form informacji zwrotnych dla firm. Mogą one pomóc w poprawie jakości produktów i usług oraz budowaniu zaufania i lojalności wśród klientów. Posiadanie pozytywnych opinii to nie tylko powód do dumy, ale również bardzo ważny parametr w procesie pozycjonowanie wizytówki Google. Jednakże uzyskanie opinii od klientów nie zawsze jest łatwe. […]
Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
Inwestycja w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych jest zawsze inwestycją trafioną. Sprawdzonym sposobem na zwrócenie uwagi kontrahentów jest wysyłka paczek marketingowych. W dobie rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, musimy jednak pamiętać o tym, że przesyłka powinna być nie tylko ciekawa w formie i treści, ale też przygotowana z dbałością o środowisko naturalne. Wykorzystanie nieekologicznych rozwiązań może […]
#Zrób to po swojemu. Nowa kampania Samsunga prezentująca urządzenia Lifestyle TV
Telewizory z serii Lifestyle firmy Samsung oferują całkowitą swobodę aranżacji i możliwość personalizacji na wiele różnych sposobów. Pomagają wyrazić osobowość i wręcz idealnie wpisują się w różne style życia użytkowników. Do wyboru są telewizory The Frame, The Serif, The Sero i The Terrace oraz projektory The Freestyle i The Premiere – dzięki bogatemu portfolio urządzeń, […]