Best Brands 2023

Wystartowało badanie 2. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce

Wystartowało badanie realizowane przez GfK Polonia, które na potrzeby 2. edycji rankingu Best Brands Poland, organizowanego przez Group One, zmierzy siłę marek obecnych na polskim rynku. Badanie składa się z dwóch etapów — analizy twardych danych dotyczących udziałów rynkowych oraz postrzegania marek przez konsumentów. Ich głosy zadecydują o tym, które firmy 18 maja otrzymają Oskary […]

pexels-tara-winstead-8386434

Komunikacja z klientami coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują część procesów rekrutacyjnych

Boty głosowe coraz częściej sprawdzają się już nie tylko w prostych systemach IVR związanych z podstawową obsługą klienta. Mogą być wykorzystywane m.in. w kampaniach angażujących odbiorców do konkretnych działań czy na początkowych etapach rekrutacji nowych pracowników. Do końca dekady światowy rynek usług realizowanych przez boty wzrośnie niemal piętnastokrotnie. Choć zastosowanie voicebotów jest coraz szersze, to twórcy takich rozwiązań uspokajają, że […]

maria-lin-kim-8RaUEd8zD-U-unsplash

Badanie KANTAR: Konsumenci wciąż są rozważni i pragmatyczni. Ale coraz mocniej patrzą na ceny

Wyniki badania pracowni KANTAR Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumencka. Wciąż największy udział mają rozważni i pragmatyczni shopperzy, którzy starają się jak najtaniej kupować markowe produkty. Ale ta grupa zmalała. Za to przybyło klientów z przymusu i cenoholików. I tylko te dwa segmenty, skupione na szybkim procesie zakupowym oraz cenie, zanotowały […]

garbage-gdc903884b_1280

Stanowisko Instytutu Staszica na temat ograniczenia sprzedaży i reklamy napojów energetyzujących

9 lutego br. w Sejmie złożono projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym, zakazujący sprzedaży osobom niepełnoletnim napojów energetyzujących. Tego rodzaju napojów nie będzie można sprzedawać również na terenie szkół i placówek oświatowych. Kolejny zakaz dotyczy reklam telewizyjnych, które nie będą mogły być emitowane między godzinami 6 a 22. O ile problem nadużywania przez dzieci i […]

sincerely-media-3KEFp35FVB0-unsplash

5 sposobów na pozyskiwanie opinii dla firm w 2023 r.

Opinie klientów to jedna z najważniejszych form informacji zwrotnych dla firm. Mogą one pomóc w poprawie jakości produktów i usług oraz budowaniu zaufania i lojalności wśród klientów. Posiadanie pozytywnych opinii to nie tylko powód do dumy, ale również bardzo ważny parametr w procesie pozycjonowanie wizytówki Google. Jednakże uzyskanie opinii od klientów nie zawsze jest łatwe. […]

guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash

Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Inwestycja w podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych jest zawsze inwestycją trafioną. Sprawdzonym sposobem na zwrócenie uwagi kontrahentów jest wysyłka paczek marketingowych. W dobie rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, musimy jednak pamiętać o tym, że przesyłka powinna być nie tylko ciekawa w formie i treści, ale też przygotowana z dbałością o środowisko naturalne. Wykorzystanie nieekologicznych rozwiązań może […]

22-0617-Lifesctyle-Screens-KV_main

#Zrób to po swojemu. Nowa kampania Samsunga prezentująca urządzenia Lifestyle TV

Telewizory z serii Lifestyle firmy Samsung oferują całkowitą swobodę aranżacji i możliwość personalizacji na wiele różnych sposobów. Pomagają wyrazić osobowość i wręcz idealnie wpisują się w różne style życia użytkowników. Do wyboru są telewizory The Frame, The Serif, The Sero i The Terrace oraz projektory The Freestyle i The Premiere – dzięki bogatemu portfolio urządzeń, […]