Załóżmy na chwilę, że jesteś sprzedawcą. Podobno każdy coś sprzedaje, nawet jeśli twierdzi, że jest inaczej. Praca w sprzedaży kojarzy się dość powszechnie z wydzwanianiem pod „losowe” numery i „wciskaniem” swojej oferty. Czy tak musi być?
Jak nie pisać e-maili?
W branży marketingowej, ale nie tylko, coraz częściej to właśnie maile są podstawową formą komunikacji. Dają one możliwość przemyślenia tematu na spokojnie, w odróżnieniu od rozmowy telefonicznej. Jak zatem poprawnie prowadzić korespondencję mailową?
FoMO – bardzo skuteczna broń w rękach marketera cz. 1
Marketing FoMO to świetna technika, dzięki której odwiedzający twoje strony, wpisy blogowe, czy profile w social mediach chętniej skorzystają z usług, które oferujesz i produktów, które sprzedajesz. Jeśli jednak nie zaimplementujesz tej techniki w poprawny sposób, może to spowodować, że metody, które prezentujesz będą miały charakter manipulacyjny. Zapewne skutkiem takiej sytuacji będzie utrata bardziej doświadczonych […]
Na co komu dziś… PR?
Komu, i w jakim celu potrzebne są w dzisiejszych czasach działania Public Relations? Co tak właściwie oznaczają i dlaczego często zapomina się o właściwym podejściu do promowania wizerunku marki? Zbierzmy właściwe argumenty i obalmy kilka mitów na ten temat.
Back to the basics – 6. edycja konferencji Marketing Progress
Powrót do podstaw – tak brzmiał temat przewodni kolejnej już, 6. edycji Marketing Progress we Wrocławiu. To były dwa dni pełne inspiracji i przykładów na to, że wiele tradycyjnych form i narzędzi marketingowych można we współczesnych warunkach przekształcić w niesamowite efekty.
Marketing na sportowo, czyli o siatkówce słów kilka
Odwieczny konflikt na linii dwóch najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Polsce, raz po raz wychodzi na pierwszy plan dyskusji. Od siatkarskich Mistrzostw Świata minęło kilka tygodni, emocje opadły, czas więc na podsumowania. Tym razem z marketingowego punktu widzenia.
3 najczęściej popełniane błędy językowe w mass mediach
Błędy językowe można spotkać wszędzie. To problem nie tylko wśród samozwańczych blogerów, ale także komentatorów i dziennikarzy, również tych radiowych. A puryści językowi rwą włosy z głowy!
3 kampanie społeczne walczące ze złymi nawykami
Silne oddziaływanie na emocje, poruszanie trudnych i ważnych tematów oraz przestroga i przekazywanie wiedzy. Znasz ten stan, gdy po obejrzeniu reklamy potrzebujesz chwili, by dojść do siebie? Tak, mowa o kampaniach społecznych – takich, które walczą z uzależnieniami i problemami społecznymi.
Informacja prasowa nie taka straszna, czyli jak napisać ją dobrze?
Jak sama nazwa wskazuje, informacja prasowa ma służyć przekazaniu do mediów informacji, najczęściej o jakimś istotnym zdarzeniu, którą chcemy się podzielić. Okazuje się jednak, że nie każdy potrafi ją napisać prawidłowo, a gdy tak się dzieje, dziennikarze nie chcą jej publikować. Ustalmy, jak zrobić to dobrze!