Firma BIDads – wspierająca projekty rekrutacyjne pracodawców z branży digital marketingu – po roku działalności zarówno na polskim, jak i europejskim rynku potwierdza stale rosnący trend. Rośnie zapotrzebowanie na utalentowanych pracowników na co dzień zajmujących się digital marketingiem, którzy zainteresowani są nie tylko stałym zatrudnieniem, lecz także pracą projektową.
Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
Smartfony, tablety i związane z nimi branże wciąż zwiększają swoją rolę w tradycyjnej komunikacji oraz płatnościach mobilnych. Eksperci SMSAPI na podstawie kilkunastu badań i raportów z ostatnich miesięcy szkicują portret rynku mobilnego u progu nowego roku.
Frontem do klienta – czym kuszą sklepy?
Dlaczego w sklepach stacjonarnych tak wiele spotykamy rozmaitych reklam, wysepek z produktami lub innych ekspozytorów produktów? Ponieważ właśnie tam rozgrywa się ostateczna bitwa o portfele klientów. A do tej walki coraz częściej zaprzęgana jest nowoczesna technologia!
Raport SAR: Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022/23
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
Social media, gry online, serwisy streamingowe – to związane z technologią i nowymi mediami zjawiska, które w 2023 roku poznamy w zupełnie nowej odsłonie. Będziemy już nie tylko relaksować się, korzystając z zasobów globalnej sieci, ale też przeniesiemy jeszcze większą część codzienności do wirtualnego świata. Coraz powszechniejszym modelem komunikacji będą formy wideo, a wizyta w stacjonarnym banku […]
Reklama w mobile gamingu w 2023 r. Co musisz wiedzieć?
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość […]
Konsumenci oczekują szybkiego kontaktu i personalizacji oferty
Prawie połowa klientów jest niezadowolona, jeśli nie otrzymuje spersonalizowanej oferty, a niemal wszyscy oczekują, że sprzedawca będzie pamiętał ich preferencje zakupowe – wynika z badań przeprowadzonych przez Adobe. Wysoki poziom pozytywnego doświadczenia klienta będzie w najbliższych latach głównym celem marketerów. Ma on być budowany poprzez automatyzację obsługi i obecność firm w świecie wirtualnym.
OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt sponsorski z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką OSHEE a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.
Szara strefa treści w reklamie online – wyniki badania
MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
“Nie odkładaj uczuć na później”, czyli PayPo z kampanią na Walentynki
PayPo – polski lider branży BNPL (buy now, pay later), przy okazji zbliżających się Walentynek, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii marketingowej, w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych. Stawia w niej na działania w sieci i w outdoorze.