austin-distel-TluMvvrZ57g-unsplash

Rośnie zapotrzebowanie na outsourcing pracowników z obszaru digital marketingu

Firma BIDads – wspierająca projekty rekrutacyjne pracodawców z branży digital marketingu – po roku działalności zarówno na polskim, jak i europejskim rynku potwierdza stale rosnący trend. Rośnie zapotrzebowanie na utalentowanych pracowników na co dzień zajmujących się digital marketingiem, którzy zainteresowani są nie tylko stałym zatrudnieniem, lecz także pracą projektową.

alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash

6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Social media, gry online, serwisy streamingowe – to związane z technologią i nowymi mediami zjawiska, które w 2023 roku poznamy w zupełnie nowej odsłonie. Będziemy już nie tylko relaksować się, korzystając z zasobów globalnej sieci, ale też przeniesiemy jeszcze większą część codzienności do wirtualnego świata. Coraz powszechniejszym modelem komunikacji będą formy wideo, a wizyta w stacjonarnym banku […]

sean-do-EHLd2utEf68-unsplash

Reklama w mobile gamingu w 2023 r. Co musisz wiedzieć?

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość […]

blake-wisz-Xn5FbEM9564-unsplash

Konsumenci oczekują szybkiego kontaktu i personalizacji oferty

Prawie połowa klientów jest niezadowolona, jeśli nie otrzymuje spersonalizowanej oferty, a niemal wszyscy oczekują, że sprzedawca będzie pamiętał ich preferencje zakupowe – wynika z badań przeprowadzonych przez Adobe. Wysoki poziom pozytywnego doświadczenia klienta będzie w najbliższych latach głównym celem marketerów. Ma on być budowany poprzez automatyzację obsługi i obecność firm w świecie wirtualnym.

1920x1080px_2

OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

Polska marka OSHEE – lider sprzedaży m.in. napojów izotonicznych i funkcjonalnych – podpisała kontrakt sponsorski z Igą Świątek oraz jej sztabem. To współpraca o międzynarodowym zasięgu, w której tenisistka zostanie ambasadorką OSHEE a firma będzie również współpracować merytorycznie z jej zespołem. Efektem będą m.in. nowe produkty OSHEE sygnowane nazwiskiem pierwszej rakiety światowego tenisa.