fot. Piętka Mieszko/AKPA

Pantene i Karol Paciorek: współpraca przy kampanii Siłą Włosów

W lipcu bieżącego roku ruszył drugi rozdział kampanii Siła Włosów, w którym do Michała Szpaka, pierwszego w Polsce mężczyzny będącego ambasadorem marki Pantene, dołączyły cztery ambasadorki – Helena Norowicz, Katarzyna Zillmann, Osi Ugonoh oraz Alżbeta Lenska. Razem reprezentują różnorodność i odwagę do bycia sobą: „Trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto”. Teraz cała czwórka dzieli […]

2da8d1ffb706d16a1cdbe25be3de579a

NFT: szansa czy pułapka dla marketingu?

Eksplozja popularności tokenów niewymienialnych to jeden z najbardziej zauważalnych trendów w gamingu, cyfrowej sztuce, inwestycjach i szeroko rozumianym kolekcjonerstwie. Po własne NFT sięgają coraz śmielej marki wywodzące się z bardzo różnych światów – od NBA, przez luksusowe marki odzieżowe i elektronikę po promy morskie. Dzieje się to pomimo ewidentnego załamania rynku inwestycyjnych NFT. Jak przekonuje […]

pexels-pixabay-159395

Autorytetami dla pokolenia Alfa są tiktokerzy, gamerzy, a także rodzice

Określenie „pokolenie Alfa” odnosi się do dzieci, które urodziły się po 2010 roku. Nie są one jeszcze w stanie decydować o swoim życiu, ale już są wymagającymi konsumentami, szczególnie treści cyfrowych. Nie znają bowiem świata bez internetu, komputera, smartfona i wielu innych urządzeń, które dają różne możliwości zastosowania. Tę wiedzę i umiejętności będą więc wykorzystywać w dorosłym życiu, kiedy zaczną […]

fcc281157998519003d9b0b22a795424

Nowe funkcje na Instagramie zwiększające bezpieczeństwo użytkowników

Instagram wprowadza szereg aktualizacji, które mają pomóc zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom platformy – a w szczególności twórcom i osobom publicznym. Funkcje mają na celu zapobieganie nadużyciom, niewłaściwym zachowaniom oraz mowie nienawiści. Niektóre z tych aktualizacji bazują na istniejących już funkcjach bezpieczeństwa Instagrama.

markus-winkler-tGBXiHcPKrM-unsplash

Raport WhitePress 2022: 6 na 10 specjalistów korzysta z AI do tworzenia contentu w sieci

WhitePress przeprowadził badanie pt. „Jak zmienia się SEO”, w którym specjaliści wskazywali, że to właśnie sztuczna inteligencja będzie jednym z kluczowych elementów SEO w kolejnych kilku latach. Co więcej, ponad 60 proc. ankietowanych przyznało, że wykorzystuje AI do tworzenia treści. Podczas konferencji SEO & Content Camp prelegenci i uczestnicy rozmawiali także m.in. o tym, czy sztuczna inteligencja zdominuje branżę content marketingu i copywriterską oraz jakie kompetencje powinien posiadać copywriter AI.

creative-christians-HN6uXG7GzTE-unsplash

Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności

Pokolenie Alfa się rozrasta i ma szansę prześcignąć generację wyżu demograficznego (baby boomers) w swojej liczebności. Co tydzień przybywa ich ponad 2,8 miliona w skali globalnej, a według szacunków do 2025 roku na świecie będzie ich ponad 2 miliardy*. Według Michała Giery z Mobiem Polska, już dziś oczy marketerów powinny kierować się w stronę młodego pokolenia, które za kilka lat będzie podejmować indywidualne decyzje konsumenckie. Każda generacja ma swoje […]