„Daj sobie powód do radości” – to hasło przewodnie najnowszej edycji Katalogu Nagród BP. Za jego koncepcję kreatywną, oprawę i kreacje graficzne oraz promocję odpowiada agencja reklamowa PA.
Popularny program lojalnościowy PAYBACK jest ściśle związany z marką BP, która w kwietniu br. zaprezentowała wiosenną odsłonę Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Inspirowany jest on motywem slow life, a także niezwykle popularnym trendem zero waste, dlatego też w najnowszej edycji nie zabraknie artykułów wielokrotnego użytku, które będą stanowić alternatywę dla wszystkich zainteresowanych minimalizmem i ekologicznym stylem życia.
Koncepcja kreatywna Katalogu Nagród BP, oprawa i kreacje graficzne zostały przygotowane i zaprojektowane przez PA. Agencja zadbała także o działania promocyjne. Obejmowały one m.in. zaangażowanie właścicieli bloga “Busem Przez Świat”, których autorskie zdjęcie, utrzymane w alpejskiej scenerii, trafiło na okładkę katalogu. Karol i Ola Lewandowscy zachęcają klientów stacji BP do wymiany punktów na atrakcyjne nagrody, a także do podróżowania i realizacji swoich marzeń. Wszyscy użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą odebrać nagrody na ponad 540 stacjach BP, a także zamówić je bezpośrednio pod wskazany adres.
Dodatkowym atutem katalogu jest jego dostępność w wersji online. To wielkie ułatwienie dla osób, które żyją w ciągłym biegu i nie mają czasu na zapoznanie się z atrakcyjnymi promocjami i rabatami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej serwisu internetowego bpkatalog.pl również odpowiada PA. Agencja zajęła się przygotowaniem zarówno praktycznego układ stron, funkcjonalnego systemu nawigacji, a także projektu graficznego oraz typografii.
Komentarze: brak