site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Blogerzy “Busem przez Świat” w wiosennej odsłonie Katalogu Nagród BP 2018/2019
13.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Blogerzy “Busem przez Świat” w wiosennej odsłonie Katalogu Nagród BP 2018/2019

PA_postFB_1200x1200px_BPwygaszeniowa_v2_20190404

„Daj sobie powód do radości” – to hasło przewodnie najnowszej edycji Katalogu Nagród BP.  Za jego koncepcję kreatywną, oprawę i kreacje graficzne oraz promocję odpowiada agencja reklamowa PA.

Popularny program lojalnościowy PAYBACK jest ściśle związany z marką BP, która w kwietniu br. zaprezentowała wiosenną odsłonę Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Inspirowany jest on motywem slow life, a także niezwykle popularnym trendem zero waste, dlatego też w najnowszej edycji nie zabraknie artykułów wielokrotnego użytku, które będą stanowić alternatywę dla wszystkich zainteresowanych minimalizmem i ekologicznym stylem życia.

Koncepcja kreatywna Katalogu Nagród BP, oprawa i kreacje graficzne zostały przygotowane i zaprojektowane przez PA. Agencja zadbała także o działania promocyjne. Obejmowały one m.in. zaangażowanie właścicieli bloga “Busem Przez Świat”, których autorskie zdjęcie, utrzymane w alpejskiej scenerii, trafiło na okładkę katalogu. Karol i Ola Lewandowscy zachęcają klientów stacji BP do wymiany punktów na atrakcyjne nagrody, a także do podróżowania i realizacji swoich marzeń. Wszyscy użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą odebrać nagrody na ponad 540 stacjach BP, a także zamówić je bezpośrednio pod wskazany adres.

Dodatkowym atutem katalogu jest jego dostępność w wersji online. To wielkie ułatwienie dla osób, które żyją w ciągłym biegu i nie mają czasu na zapoznanie się z atrakcyjnymi promocjami i rabatami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej serwisu internetowego bpkatalog.pl również odpowiada PA. Agencja zajęła się przygotowaniem zarówno praktycznego układ stron, funkcjonalnego systemu nawigacji, a także projektu graficznego oraz typografii.

BP kampania kreacja Payback

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMajowy CRASH Mondays – E-commerce
Co wspólnego ma Stories z grupowym czatem? Instagram wychodzi z nową inicjatywą

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow