site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Bolt pokazuje pozytywne strony minionego roku
11.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Bolt pokazuje pozytywne strony minionego roku

elena-mozhvilo-I9CwZchCIqA-unsplash

Firma usługowa Bolt rozpowszechniła kampanię outdoorową, w której przekonuje, że 2020 rok, oprócz panującej na całym świecie pandemii, przyniósł także kilka korzyści. Efekty działań przedsiębiorstwa można zobaczyć w centrum Warszawy oraz na Instagramie.

Jakie plusy przyniósł 2020 rok?

Działania marki są odpowiedzią na wcześniejsze zadane internautom pytanie o pozytywne aspekty ubiegłego roku. Odbiorcy chętnie wzięli udział w ankiecie, a najlepsze wypowiedzi zostały udostępnione na ekranie reklamowym. Oto one:

  • można zjeść tyle czosnku, ile się chce, ponieważ przez maseczkę i tak nic nie czuć,
  • oszczędzasz pieniądze na ubraniach, ponieważ kamerki internetowe sięgają tylko do połowy ciała,
  • pod względem zachowania dystansu społecznego introwertycy czuli się lepiej, ponieważ nie musieli wymyślać wymówek, dlaczego nie mogą spotkać się z ludźmi,
  • istnieje takie zwierzę, jak myszojeleń i mieszka w warszawskim zoo,
  • z racji, że zostaliśmy zmuszeni do pozostania w domach, to nasze psy były z tego powodu bardzo szczęśliwe.

Swój wpis Bolt podsumowuje stwierdzeniem, że “nawet gdy wszystko dookoła jest złe, to z Boltem jest zawsze trochę lepiej”.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Bolt Poland (@bolt_poland)

Jak na działania Bolta zareagowali odbiorcy?

Użytkownicy chwalą zarówno firmę, pomysł oraz realizację projektu. Wiele osób wyraziło swoje uznanie w formie serduszek, uśmiechniętych emotek oraz oklasków. 

Zeszły rok, mimo że trudny, przyniósł nam wiele lekcji i skłonił do refleksji nad naszym życiem, a dzięki koncepcji firmy przewozowej mogliśmy zauważyć kolejne korzyści w tej niezwykłej sytuacji.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Elena Mozhvilo/Unsplash

2020 Bolt podsumowanie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrognoza dla PR-owców na 2021 r.
Oświadczenie Agory w sprawie decyzji Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego zakazującej przejęcia spółki Eurozet przez Agorę

Podobne wpisy:

  • 123
    Polacy a zakupy online - podsumowanie roku 2020
  • pexels-andrea-piacquadio-3760809
    Antyreklama ma kolor Spleśniałej Zieleni

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind
  • Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...