Firma usługowa Bolt rozpowszechniła kampanię outdoorową, w której przekonuje, że 2020 rok, oprócz panującej na całym świecie pandemii, przyniósł także kilka korzyści. Efekty działań przedsiębiorstwa można zobaczyć w centrum Warszawy oraz na Instagramie.
Jakie plusy przyniósł 2020 rok?
Działania marki są odpowiedzią na wcześniejsze zadane internautom pytanie o pozytywne aspekty ubiegłego roku. Odbiorcy chętnie wzięli udział w ankiecie, a najlepsze wypowiedzi zostały udostępnione na ekranie reklamowym. Oto one:
- można zjeść tyle czosnku, ile się chce, ponieważ przez maseczkę i tak nic nie czuć,
- oszczędzasz pieniądze na ubraniach, ponieważ kamerki internetowe sięgają tylko do połowy ciała,
- pod względem zachowania dystansu społecznego introwertycy czuli się lepiej, ponieważ nie musieli wymyślać wymówek, dlaczego nie mogą spotkać się z ludźmi,
- istnieje takie zwierzę, jak myszojeleń i mieszka w warszawskim zoo,
- z racji, że zostaliśmy zmuszeni do pozostania w domach, to nasze psy były z tego powodu bardzo szczęśliwe.
Swój wpis Bolt podsumowuje stwierdzeniem, że “nawet gdy wszystko dookoła jest złe, to z Boltem jest zawsze trochę lepiej”.
Jak na działania Bolta zareagowali odbiorcy?
Użytkownicy chwalą zarówno firmę, pomysł oraz realizację projektu. Wiele osób wyraziło swoje uznanie w formie serduszek, uśmiechniętych emotek oraz oklasków.
Zeszły rok, mimo że trudny, przyniósł nam wiele lekcji i skłonił do refleksji nad naszym życiem, a dzięki koncepcji firmy przewozowej mogliśmy zauważyć kolejne korzyści w tej niezwykłej sytuacji.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Elena Mozhvilo/Unsplash
Komentarze: brak