W aplikacji z duszkiem pojawiły się nowe możliwości skierowane dla firm. Będą mogły one korzystać z nowości nazwanej Brand Profiles, która pozwala na zakładanie i prowadzenie profili biznesowych oraz korzystanie z przydatnych funkcji dostępnych na kontach.
Do tej pory brandy na Snapchacie mogły korzystać z profili publicznych, ale już wkrótce może się to zmienić. Platforma postanowiła umożliwić największym światowym markom testy nowej opcji. Do grona wybranych należą m.in. Dior, Gucci, Ben & Jerry’s, Universal Pictures czy Headspace.

Nowe możliwości, które pojawiają się dla firm wraz z Brand Profiles, to dostęp do narzędzi służących zarządzaniu kontem na urządzeniach mobilnych i w przeglądarkach, opcja sprzedaży na profilach swoich własnych produktów, tworzenie i publikowanie treści złożonych ze zdjęć, relacji oraz filmów dostępnych w serwisie, a także treści z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości.
W komunikacie zamieszczonym na oficjalnej stronie Snapchata możemy przeczytać, że jeszcze w tym roku panuje on otworzyć się na współpracę z większą liczbą firm o różnej wielkości.
Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: rawpixel.com/Freepik
Komentarze: brak