site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Brand Profiles na Snapchacie
24.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Brand Profiles na Snapchacie

Woman showing a Snapchat icon

W aplikacji z duszkiem pojawiły się nowe możliwości skierowane dla firm. Będą mogły one korzystać z nowości nazwanej Brand Profiles, która pozwala na zakładanie i prowadzenie profili biznesowych oraz korzystanie z przydatnych funkcji dostępnych na kontach. 

Do tej pory brandy na Snapchacie mogły korzystać z profili publicznych, ale już wkrótce może się to zmienić. Platforma postanowiła umożliwić największym światowym markom testy nowej opcji. Do grona wybranych należą m.in. Dior, Gucci, Ben & Jerry’s, Universal Pictures czy Headspace.

źródło: forbusiness.snapchat.com

Nowe możliwości, które pojawiają się dla firm wraz z Brand Profiles, to dostęp do narzędzi służących zarządzaniu kontem na urządzeniach mobilnych i w przeglądarkach, opcja sprzedaży na profilach swoich własnych produktów, tworzenie i publikowanie treści złożonych ze zdjęć, relacji oraz filmów dostępnych w serwisie, a także treści z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości.

W komunikacie zamieszczonym na oficjalnej stronie Snapchata możemy przeczytać, że jeszcze w tym roku panuje on otworzyć się na współpracę z większą liczbą firm o różnej wielkości.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: rawpixel.com/Freepik

nowość Snapchat

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis7 słów i wyrażeń, których prawdopodobnie używasz w złym znaczeniu
Nadchodzi era post-covid commerce. Rozwój rynku będą napędzać przede wszystkim nowe technologie

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow