site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #BrawaDlaWas - wspólna akcja mediów
6.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#BrawaDlaWas – wspólna akcja mediów

226c373dc6135dc626cc0ef4524dd498

#BrawaDlaWas to wspólna akcja zainicjowana przez największe media w Polsce, która ma celu wyrażenie uznania dla lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek, salowych, laborantów i innych osób dbających o ochronę zdrowia. Media wspólnie zachęcają, aby 7 kwietnia br., z okazji Światowego Dnia Zdrowia, brawami podziękować medykom za poświęcenie i codzienną walkę z epidemią koronawirusa.

W najbliższy wtorek, 7 kwietnia, przypada Światowy Dzień Zdrowia. Akcja mediów #BrawaDlaWas skierowana jest do wszystkich Polaków – to właśnie tego dnia o godz. 13:00 każdy może stanąć w oknie lub na balkonie by przez minutę brawami podziękować personelowi medycznemu za oddanie i opiekę.

Akcję wspierają media internetowe i drukowane Ringier Axel Springer Polska, m.in. Onet, Fakt, Newsweek, Forbes, Noizz, Business Insider, Ofeminin, Medonet, Auto Świat, Komputer Świat, Plejada, PCLab czy Przegląd Sportowy, jak również Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Interia, Radio ZET, RMF FM, Rzeczpospolita, redakcje wydawnictwa Polska Press oraz TVN Discovery Polska. Od 2 kwietnia br. na łamach wydań drukowanych, w serwisach internetowych, a także na antenach radia i telewizji oraz w mediach społecznościowych pojawiają się informacje nagłaśniające to wydarzenie.

źródło: materiały prasowe

– W tych trudnych czasach jeszcze bardziej istotne stają się takie wartości jak solidarność, życzliwość, czy jedność. Dziś nie tylko pieniądze, ale też słowa i gesty nabierają ogromnej mocy. Dają nadzieję i mobilizują do działania ponad siły. Wśród nas są ludzie wyjątkowi – ludzie, którzy stoją na pierwszej linii walki z pandemią. To oni ratują życie, narażając własne. Lekarze, ratownicy, pielęgniarki, laboranci… Włączając się do wspólnej akcji #BrawaDlaWas chcemy wyrazić wdzięczność im wszystkim – naszym współczesnym bezimiennym bohaterom. Jestem przekonany, że dziś setki tysięcy osób myśli podobnie i 7 kwietnia razem pokażemy, że jesteśmy z Nimi! – mówi Michał Celeda, redaktor naczelny Radia ZET

Redakcje w swoich publikacjach zwracają też uwagę na wyzwania, z którymi mierzy się w obecnej sytuacji służba zdrowia, ukazując jak wiele pracy, wysiłku i wyrzeczeń stoi przed personelem medycznym, który walczy z epidemią koronawirusa. Materiały promujące akcję #BrawaDlaWas we wszystkich mediach mają taką samą identyfikację wizualną. Przygotowano m.in. grafiki, nakładkę na zdjęcia profilowe na FB, bannery oraz gify.

#BrawaDlaWas akcja społeczna koronawirus media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKoronawirus pożywką dla oszustów i internetowych trolli. Rusza kampania NASK piętnująca fake newsy
Hasła reklamowe układane przez roboty bardziej chwytliwe niż te wymyślone przez człowieka!

Podobne wpisy:

  • designclass--c_LxZzVUnY-unsplash
    Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  
  • antenna-cw-cj_nFa14-unsplash
    Komu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 roku?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow