site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Budimex wybuduje kolejny Dom z Serca
27.10.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Budimex wybuduje kolejny Dom z Serca

2 800x533

Budimex kolejny raz w szczytnym celu połączy siły z innymi firmami budowlanymi. W ramach akcji Dom z Serca 2 wybuduje do stanu „pod klucz” dom dla ośmioosobowej rodziny z miejscowości Brusy w województwie pomorskim. To już drugi dom, który powstanie dla wielodzietnej rodziny żyjącej w trudnych warunkach ekonomicznych sfinansowany przez Budimex i jej Partnerów.

Dom z Serca 2 jest kontynuacją głośnej medialnie akcji sprzed roku, w ramach której  Budimex we współpracy z innymi firmami wybudował, wyposażył i przekazał do użytku dom dla szesnastoosobowej, potrzebującej rodziny pani Magdy z Radomska.

Tym razem beneficjentami Programu będzie ośmioosobowa rodzina mieszkająca w miejscowości Brusy w województwie pomorskim. Pani Iwona i Pan Krzysztof są rodzicami szóstki dzieci, w tym dwojga dzieci przewlekle chorych. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Obecnie wynajmuje mieszkanie o powierzchni 68 m2, mając do dyspozycji trzy pokoje. Pani Iwona i Pan Krzysztof, aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Budynek o powierzchni 120 m2 mieścić ma sześć pokoi, kuchnię, dwie łazienki i garaż. Prace zostały już rozpoczęte przez rodzinę, ale ze względu na trudną sytuację materialną budowa musiała zostać wstrzymana.

Pani Iwona i Pan Krzysztof marzą o tym, aby dokończyć budowę domu i stworzyć swoim dzieciom odpowiednie miejsce do rozwoju i nauki. W ramach akcji #DomZSerca Budimex postanowił pomóc rodzinie zrealizować to marzenie i dokończy budowę oraz wyposaży do stanu „pod klucz” ich nowy dom. Projekt ten – gest serca – ma na celu pomoc ludziom w trudnej sytuacji. Jednocześnie zwraca on uwagę na kondycję wielodzietnych rodzin w Polsce oraz zachęca do inicjowania podobnych działań pomocowych skierowanych do potrzebujących.

– Główny przekaz akcji Dom z Serca to przede wszystkim chęć niesienia pomocy osobom mierzącym się z życiowymi trudnościami. Ciężka sytuacja Pani Iwony i Pana Krzysztofa była dla nas motywacją, aby po raz kolejny wyjść z inicjatywą i zorganizować akcję oraz wspólnie z Partnerami polepszyć warunki życia tej rodziny – mówi Cezary Mączka, Członek Zarządu Budimex SA.

– W kwietniu tego roku Budimex wspólnie z innymi firmami wybudował i wyposażył  220-metrowy dom dla szesnastoosobowej rodziny z Radomska. Firma realizuje w woj. pomorskim kilkanaście dużych inwestycji budowlanych, między innymi: budowę Trasy Kaszubskiej S6, Obwodnicy Metropolitalnej Trójmiasta, II etap kanału żeglownego przez Mierzeję Wiślaną i węzeł kolejowy Port Gdynia – dodaje Cezary Mączka.

Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl będzie można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Będą tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu.

akcja społeczna Budimex CSR

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlanowanie live’ów — nowa funkcja na Instagramie
Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Podobne wpisy:

  • 94c52a924a436a4c886f3dbae84065f8
    Smart ESG, Marketing with Purpose – jak realizować kampanie marketingowe w duchu ESG?
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow