site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Budimex z tytułem Firmy Dobrze Widzianej
30.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Budimex z tytułem Firmy Dobrze Widzianej

300x200_FDW

Kolejny rok z rzędu Budimex zdobył tytuł Firmy Dobrze Widzianej. Honorowane są nim przedsiębiorstwa, które wyróżniają się największą aktywnością w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Konkurs organizowany jest przez BCC w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Idea tego konkursu jest szczególnie bliska firmie Budimex, gdyż całą działalność prowadzi w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Kładzie duży nacisk na ograniczanie wpływu na otoczenie przyrodnicze oraz efektywne zarządzanie zasobami naturalnymi. Stale też rozwija działania na rzecz społeczności lokalnych.

Od lat realizuje programy społeczne „Strefa Rodzica” oraz „Hello ICE”. W ubiegłym roku skorzystało z nich ponad 55 tys. dzieci. Budimex prowadzi także program wolontariatu pracowniczego „Grant na Wolontariat”, w ramach którego pracownicy mogą przez cały rok zgłaszać własne inicjatywy wolontariackie. Wolontariusze zasadzili również 200 drzew w ramach akcji „Drzewo za ankietę”.

Ponadto, wspólnie z innymi firmami, przedsiębiorstwo wzięło udział w #ideathonie – innowacyjnym projekcie wolontariatu kompetencyjnego, którego celem było wypracowanie rozwiązań prowadzących do poprawy sytuacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy. Wspiera też różne organizacje działające na rzecz rozwoju i pomocy w regionach mniej rozwiniętych.

Jak możemy przeczytać w aktualnościach na stronie Budimexu:

„Jesteśmy dumni z tego wyróżnienia i cieszymy się, że nasze wieloletnie działania na rzecz społecznej odpowiedzialności zostały zauważone i docenione”.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe Budimex

Budimex Firma Dobrze Widziana konkurs

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWirtualne wycieczki – podróżowanie bez wychodzenia z domu
Alior Bank z pomocą Mądrej Babci uczy seniorów bankowania online

Podobne wpisy:

  • grafika_3
    ASUS Polska z kolejną kampanią #ROG4Creators dla młodych twórców
  • timothy-hales-bennett-OwvRB-M3GwE-unsplash
    5 zasad organizowania konkursów na Facebooku. Znasz je wszystkie?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow