site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu
6.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Chatbot, czyli nowy członek ekipy Runmageddonu

quiz_rmg

Jak każdy początkujący pracownik, najpierw musiał poznać firmę, potrzeby ludzi, dla których pracuje, by razem ze swoimi kolegami i koleżankami służyć społeczności Runmageddończków. Chatbot Runmageddonu wszedł w szeregi marki całkiem niedawno, a już odnosi niemałe sukcesy.

Do ekipy Runmageddonu dołączył stosunkowo niedawno, a na jego koncie już pojawiło się kilka sukcesów. Jego misja jest złożona – odpowiada na pierwsze pytania społeczności, informuje o kalendarzu nadchodzących biegów podając daty, lokalizacje i formuły, pokazuje dostępne vouchery i pakiety i… przeprowadza angażujące społeczność Runmageddończyków akcje.

Chatbot Runmageddonu, bo o tym narzędziu mowa, zagościł w strukturach firmy w lipcu 2019 roku. Od tamtej chwili społeczność kontaktująca się przez Messengera styka się z „wirtualnym pracownikiem”, a zespół czuwa nad tym, by usprawniać i ulepszać jego działanie. O zadaniach, które spełniają narzędzia służące do automatyzacji pracy mówi Aleksandra Bilińska, Head of Customer Success w KODA Bots z firmy, która dla Runmageddonu wdrożyła wirtualnego pracownika:

– Automatyzacja może mieć różne cele, dlatego do każdego rozwiązania trzeba podchodzić indywidualnie. Najczęściej oczekiwanym efektem jest oszczędność czasu. Użytkownicy mogą szybciej rozwiązywać swoje problemy, a pracownicy mogą zająć się obsługą bardziej skomplikowanych przypadków. Dzięki automatyzacji wzrasta więc efektywność komunikacji. Chatbot umożliwia szybkie uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania i zdobycie najważniejszych informacji. Jeśli sprawa, z którą Użytkownik zwraca się do firmy jest skomplikowana i wymaga indywidualnego podejścia, wówczas może on liczyć na kontakt z pracownikiem Obsługi Runmageddończyka.

Obecna sytuacja na świecie bardzo dobitnie pokazuje jak istotny jest kontakt online ze społecznością. Pomimo chwilowego braku eventów Runmageddończycy pozostają aktywni w sieci, korzystają z komunikatora, by uzyskać potrzebne informacje. Wdrażanie nowych projektów, w postaci Runmageddon Solo x forBET, czyli wirtualnego biegu, dodatkowo podnosi częstotliwość podejmowanego kontaktu z firmą.

– Użytkownicy nie lubią długo czekać na odpowiedź, szczególnie na czacie, w którym powinna następować akcja-reakcja. Chatbot, oprócz błyskawicznych odpowiedzi na wiadomości, zapewnia także źródło często aktualizowanych informacji oraz rozrywkę, która angażuje społeczność w tym trudnym dla eventów czasie  – dodaje Aleksandra Bilińska.

Runmageddon również korzysta z rozrywkowego wymiaru Chatbota. Rok 2019 zakończył się konkursem, który podsumował wiedzę fanów o marce.

– Nie poprzestaliśmy na tym. Niedługo później, podczas Gali Otwarcia Sezonu, dzięki Chatbotowi sprawdziliśmy wiedzę naszej Ekipy o firmie. O zwycięstwie decydowała nie tylko poprawność odpowiedzi, ale także szybkość ich udzielenia. Mogę zdradzić, że pomimo wysokiej trudności pytań Ekipa rozprawiła się z pytaniami ekstremalnie dobrze – mówi Karolina Maciąg, Head of Social Media Runmageddonu. – Naszą kolejną akcją z Chatbotem był konkurs z okazji 6. urodzin firmy, w którym 380 osób życzyło nam w komentarzu pod postem konkursowym „wszystkiego najlepszego”. Na to hasło Chatbot wysyłał do nich poprzez Messengera wiadomość z quizem – dodaje Karolina.

Marka najpopularniejszych w Polsce biegów przeszkodowych będzie nadal rozwija działalność Chatbota, zarówno tę rozrywkową, jak i informacyjną. Pozostawanie w ciągłym kontakcie z fanami i wzmacnianie relacji online jest teraz szczególnie ważne zarówno dla firmy, jak i społeczności.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe

chatbot Runmageddon

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRzetelny raport z działań płatnych na Facebooku – co powinien zawierać, jak go czytać?
Caremongering, technologia i pandemia, czyli konferencja „Zawartości online”

Podobne wpisy:

  • dylan-gillis-xKmXZ4Fv63w-unsplash
    7 trendów e-commerce w 2021 roku
  • 320049-P9G86I-832
    Chatbot Eva Banku BNP Paribas zwycięzcą konkursu Lider Zakupów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow