site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Chatbot Santi odpowiada na pytania klientów Santander Bank Polska
31.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Chatbot Santi odpowiada na pytania klientów Santander Bank Polska

Tiny woman using mobile assistant with chatbot isolated flat vector illustration. Modern customer support online. Conversation and digital technology concept

Klienci oraz osoby zainteresowane ofertą Santander Bank Polska mogą już porozmawiać z chatbotem o imieniu Santi, o każdej porze dnia i nocy. Rozwiązanie odpowie na potrzeby osób, które chcą się skontaktować z bankiem szybko, w niestandardowych godzinach oraz w obecnych czasach wolą bankować zdalnie.

Z badania przeprowadzonego przez Symetria UX wynika, że większość osób, które miały styczność z chatbotami, ma do nich pozytywny stosunek. 45 proc. respondentów wybiera rozmowę z botem, bo zależy im na natychmiastowym uzyskaniu odpowiedzi.

Santander Bank Polska systematycznie wprowadza udogodnienia w swojej bankowości internetowej i mobilnej, aby były one jak najbardziej użyteczne dla klientów. Dzięki dodatkowemu kanałowi i automatyzacji komunikacji bank zwiększa dostępność Contact Center, a tym samym skraca czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Wirtualny asystent Santandera w czasie rzeczywistym potrafi udzielać odpowiedzi na zadane pytania, sugeruje optymalne rozwiązania i pomaga dotrzeć do konkretnych źródeł informacji.

Porozmawiaj z Santim

Już teraz chatbot Santander Bank Polska odpowie m.in. na pytania o konta osobiste i karty kredytowe dostępne w banku. Ma również informacje na temat zmian, jakie wprowadzono w związku z epidemią koronawirusa. Santi podpowie także, jak można bankować z domu i co się zmieniło w obsłudze kart i ubezpieczeń.

Każda rozmowa z wirtualnym chatbotem ma znaczenie, ponieważ rozpoznaje on pewne wzorce i kataloguje informacje. Dzięki pytaniom, które zadadzą użytkownicy i odpowiednim algorytmom Santi cały czas się uczy i wykorzystuje zdobytą wiedzę tak, by w przyszłości nie można go było niczym zaskoczyć. Do tej pory najczęściej zadawane przez klientów banku pytania dotyczyły m.in.: otwartej bankowości, pakietu wielowalutowego, informacji o koncie dla dziecka oraz kwestii bezpieczeństwa.

Rozmowa z botem przypomina dialog z prawdziwym człowiekiem, ponieważ został on zaprojektowany tak, by być partnerem i dawać realne wsparcie swoim użytkownikom. Z opinii klientów wynika, że jest to wygodne narzędzie do szybkiego uzyskania potrzebnych informacji:
„W pełni uzyskałam informacje takie jakie były mi potrzebne. Dziękuję Santi” – komentuje jedna z rozmówczyń chatbota.

Od momentu uruchomienia nowej funkcjonalności z końcem czerwca, Santi poprowadził 2739 rozmów, odpowiedział na 9502 pytania, a średni czas kontaktu z botem wynosił 3 min 38 s.

W przypadku problemów ze zrozumieniem zapytania, Santi poprosi o jego doprecyzowanie, może też wyświetlać przydatne linki lub zaproponować tradycyjną rozmowę z konsultantem.

Interfejs bota jest wbudowany w stronę www banku: Santander.pl

W ostatnim czasie Santander Bank Polska wprowadził też dodatkowe rozwiązania w bankowości online, m.in. pakiet e-usług dla mikro i małych firm, możliwość zdalnego zakładania działalności gospodarczej, „Poradnik cenowy” dla klientów z Kontem Jakie Chcę i kartą Dopasowaną. W „Ustawieniach” udostępniona została również nowa sekcja „Bezpieczeństwo”, a Kantor Santander działa całodobowo. Klienci banku mogą też korzystać z usługi Santander open, która umożliwia dodawanie kont z innych banków do Santander Internet i Santander mobile.

Źródło zdjęcia głównego: pch.vector/Freepik

chatbot Santander

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNetia z kampanią reklamową swojego bestsellera
Nowości w Messenger Rooms

Podobne wpisy:

  • windows-w79mIrYKcK4-unsplash
    5 elementów skutecznego marketingu behawioralnego marki
  • Screenshot_1
    Marcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow