site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Chatbot w serwisie money.pl
20.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Chatbot w serwisie money.pl

324765-P9GZ3K-798

Redakcja money.pl w odpowiedzi na zwiększony ruch i potrzeby użytkowników, wprowadziła na swojej stronie głównej chatbota. Przedsiębiorcy, samozatrudnieni i użytkownicy mogą używać przygotowanego menu z najważniejszymi informacjami, jak również sami zadawać pytania.

Pandemia koronawirusa to trudny czas dla polskich firm. Wiele z nich walczy o przetrwanie. Dlatego money.pl, największy serwis gospodarczy, uruchamia pierwszego w polskich mediach chatbota z najważniejszymi informacjami dla przedsiębiorców i samozatrudnionych. Poprzez bota czytelnicy mają dostęp do najbardziej aktualnych i starannie wyselekcjonowanych wiadomości dotyczących postanowień Tarczy Antykryzysowej. Chatbot na money.pl stanowi kompendium wiedzy po wszystkich aktualnie dostępnych ulgach dla biznesu.

– Chcemy wzmocnić zaangażowanie stałych i nowych użytkowników, którzy poszukują niezbędnych i wiarygodnych informacji najszybciej jak tylko się da. Chatbot dostarcza skrupulatnie dobrane treści na żądanie, dokładnie w momencie, kiedy są one komuś potrzebne. Takie rozwiązanie stanowi też element w automatyzacji procesów wydawniczych, dostarczając istotnych wskaźników jakościowych – mówi Jarosław Żulpo, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu Wydawniczego w WP.

W komunikacji z botem można używać głównego menu, jak i pytać wprost. Chatbot odpowie na najbardziej nurtujące pytania związane z aktualną sytuacją gospodarczą. Bot powstał we współpracy z polską firmą Advisero, która specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych systemów do wsparcia kontaktu z klientem. Współpraca z money.pl jest jedną z pierwszych prób wdrożenia chatbotów do polityki wydawniczej.

Algorytm chatbota rozwijany jest w oparciu o mechanizmy Machine Learning i NLP. Bot jest stale aktualizowany i zyskuje na jakości wraz ze wzrostem liczby konwersacji i zadanych pytań.

– Patrząc na to, co dzieje się wokół nas, uznaliśmy, że należy stworzyć rozwiązanie, które pomoże ludziom poradzić sobie z natłokiem informacji. Kryzys rodzi nowe pomysły i nasze narzędzie ma na celu stać się miejscem, które pomoże przedsiębiorcom rozstrzygnąć problemy i znaleźć odpowiedzi na najtrudniejsze, praktyczne pytania w jednym miejscu, przez całą dobę – wyjaśnia Patryk Koć, Head of Enterprise Business w Advisero.

Money.pl każdego dnia dociera do ponad miliona Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lutym 2020 r. serwis odwiedziło 7,4 mln realnych użytkowników.

Źródło zdjęcia głównego: Freepik

chatbot serwis internetowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMBridge wspiera polski e-commerce i udostępnia darmową technologię CSS
Polacy chętnie korzystają z płatności mobilnych, innowacyjnych rozwiązań w bankowości i e-handlu

Podobne wpisy:

  • dylan-gillis-xKmXZ4Fv63w-unsplash
    7 trendów e-commerce w 2021 roku
  • 320049-P9G86I-832
    Chatbot Eva Banku BNP Paribas zwycięzcą konkursu Lider Zakupów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow