site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Chillizet. Stacja chillout - nowa ramówka i nowa odsłona
17.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Chillizet. Stacja chillout – nowa ramówka i nowa odsłona

image_processing20200703-24906-80wmmc

Od 6 lipca ruszyła nowa ramówka radia Chillizet. Zmieniło się brzmienie, oprawa dźwiękowa, liner, a także pojawiły się nowości programowe. Na antenie jeszcze więcej tematów ze świata kultury, stylu życia, motoryzacji, podróży, kulinariów, nowych trendów, biznesu i ekologii. Nie zabraknie inspirujących rozmów z ciekawymi gośćmi i klimatycznej, relaksującej muzyki.

W tygodniu od 7:00 do 10:00 Dominika Biegańska niespiesznie serwuje „Śniadanie do łóżka”. Codzienna dawka relaksującej inspiracji na resztę dnia. Niebanalne aktualności i goście, a wszystko przy aktywnym udziale słuchaczy. Od 10:00 „Kulturowski w Chillizet”, trzygodzinne autorskie spotkanie z Rafałem Turowskim i jego kulturalnymi, podróżniczymi i muzycznymi gustami. Rekomendacje okraszone przenikliwym komentarzem i zaskakującą pointą. Od 13:00 do 16:00 na „Flower Bauer w Chillizet” zaprasza Magda Bauer. Codzienna dawka ulotnego piękna, międzyludzkiej życzliwości, uniwersalnych wartości i najlepszych wzorców z różnorodnych dziedzin sztuki życia. Po 16:00 „Dagmaraton w Chillizet” – popołudniowe pasmo pełne dobrej energii i naturalnego entuzjazmu Dagmary Kowalskiej. W rozkładzie tematy związane z kulturą fizyczną, tańcem, multimediami, technologiami i aktywnym stylem życia. „Same przyjemności w Chillizet” od 19:00 do 21:00. Codzienne rozmowy Iwony Kutyny z przedstawicielami rozmaitych dziedzin kultury.

W każdą środę po 21:00 autorska audycja artystyczno-obyczajowa Macieja Ulewicza, czyli „Krulewicz w Chillizet”. Dwugodzinny late-night-show wypełniony ekscentryczną osobowością prowadzącego i jego odważnym spojrzeniem na świat sztuki i obyczajów.

Weekendowe poranki to spotkania z Kubą Sito i jego autorską audycją o biznesie, pieniądzach i gospodarce dedykowaną zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. W programie „Chillizet Business Lounge” między 8:00 a 10:00 rozmowy z ekspertami, porady i objaśnienia na pozór skomplikowanych mechanizmów ekonomicznych. W soboty od 10:00 do 12:00 na „Plac zabaw” słuchaczy zabiera Magda Bauer. Dwie godziny najciekawszych pomysłów na twórcze i zajmujące aktywności międzypokoleniowe, czyli inspirujące vademecum dla rodziców i nie tylko. Po 12:00 „Bryki Agaty w Chillizet” – wakacyjne spotkanie z literaturą i Agatą Passent. Seria autorskich, satyrycznych i przenikliwych streszczeń kanonu najważniejszych lektur obowiązkowych. Od 13:00 do 16:00 „Bryki Dagmary w Chillizet”. Tym razem rzecz o motoryzacji. Dynamiczny przewodnik Dagmary Kowalskiej po najciekawszych technologiach, nieprzeciętnych osiągach i imponujących parametrach. Również w soboty, po 16:00, Jeremi Pedowicz zaprasza na popołudniowy magazyn ekologiczny promujący szacunek wobec potęgi natury.

Niedzielna audycja kulinarna „Chilli zjedz” od 10:00 do 13:00 – Jeremi Pedowicz wraz ze słuchaczami odkrywa nowe smaki, próbuje swoich sił w kuchni i poznaje najciekawsze historie gastronomiczne. Trzy godziny pobudzające apetyt i kształtujące kulinarne gusta. Tuż po nich dwugodzinne spotkanie z Agatą Passent i twórcami literatury współczesnej w programie „Biblioteka radiowa”. Rozmowy o ważnych książkach dla wymagających czytelników.

Od 6 lipca Chillizet zmienia oprawę dźwiękową i wprowadza nowy liner – Chillizet. Stacja chillout. Od kilku miesięcy stopniowo zmienia się również brzmienie muzyczne. Dziś w Chillizet można usłyszeć utwory z gatunków: jazz, chill out, electronica, alternativ, synth pop czy electro pop. Stacja nie raz zaskakoczy jednak słuchaczy nieoczywistymi dźwiękami i będzie promować nowe trendy muzyczne wpisujące się w klimat anteny. Nie zabraknie popularnych piosenek dobrze znanych wykonawców takich jak: Adele, Jessie Ware, Metronomy, Zero 7, Gotan Project, Variety Lab czy Frank Ocean, ale też rodzimych debiutantów oraz artystów młodego pokolenia, występujących na największych festiwalach w Polsce. W planach są liczne spotknia z muzykami i koncerty na żywo z udziałem słuchaczy.

Chillizet nowość radio

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTOP 5 wyzwań w tworzeniu programów lojalnościowych
Nowa odsłona kampanii hybrydowych samochodów Suzuki

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow