site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Chwile w kolorach Fantasia - inspiracja dla polskich ilustratorek
5.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Chwile w kolorach Fantasia – inspiracja dla polskich ilustratorek

7e871475748f30e48d474a8fcb67aa50

Pierwsze wiosenno-letnie promienie słońca, są zwiastunem nadchodzącego ciepła, za którym w zimie tak bardzo tęsknimy. Więcej słońca odsłania coraz to piękniejsze kolory otaczającej nas przestrzeni. Wszystko nabiera wyjątkowych barw, dzięki czemu jesteśmy w stanie pozytywnie patrzeć w przyszłość. Nowa kampania marki Fantasia „Chwile w kolorach Fantasia” udowadnia, że inspiracje można czerpać niemalże ze wszystkiego. Pokazały to zaproszone do współpracy utalentowane polskie ilustratorki, dla których marka i jej produkty stały się natchnieniem do stworzenia wyjątkowych prac graficznych.

Wielobarwna inspiracja

Czy smak jogurtu może stać się natchnieniem do stworzenia naprawdę wyjątkowych i wielkich rzeczy? Oczywiście! Z reguły to co jest bodźcem do działania, dla każdego z nas może objawiać się w inny sposób. Może dla Ciebie weną stanie się owocowy smak i jego barwa?

Brzoskwinia – ciepły, żółto-pomarańczowy odcień kojarzący się ze słońcem, truskawka – kolor silnych i odważnych kobiet, jagoda – obłoki zachodzącego nieba, wiśnia – piękny i intensywny odcień koloru włosów, jeżyna – odważny kolor szminki. Każdy owocowy smak jogurtów Fantasia może być inną interpretacją, jeśli tylko poruszymy wyobraźnię, by dostrzec magię kolorów w codziennym życiu.

Trzy różne kobiety i trzy wyjątkowe prace

Marka Fantasia stworzona jest dla kobiet i z myślą o kobietach. Przy najnowszej kampanii „Chwile w kolorach Fantasia” nie mogło być inaczej, dlatego też Fantasia zaprosiła do współpracy niezwykłe kobiety, które są najlepszym dowodem na to, że inspiracją do tworzenia sztuki może być wszystko, również ulubiony owocowy jogurt. O kim mowa? Anna Rudak, Iza Dudzik aka Dewizka i Magdalena Chołaścińska aka Atogrzywa, to utalentowane polskie ilustratorki, które stworzyły specjalnie dla marki Fantasia, unikalne grafiki inspirowane kolorami owoców i swoich ulubionych smaków jogurtów Fantasia.

źródło: materiały prasowe

Każda z artystek prezentuje swój własny, oryginalny styl, dzięki czemu powstałe ilustracje charakteryzują się różnorodnością, co czyni je unikalnymi, jedynymi w swym rodzaju. Podejmując współpracę z trzema różnymi artystkami, Fantasia nie tylko stała się inspiracją do stworzenia ich prac, ale przede wszystkim udowodniła, że każda kobieta jest w stanie stworzyć doprawdy wyjątkowe rzeczy, jeśli tylko pobudzi swoją wyobraźnie i pozwoli jej podjąć kreatywne działanie.

Owocowe nowości od Fantasia

Współpraca z polskimi ilustratorkami i kampania „Chwila w kolorach Fantasia” to także doskonały moment, by będąc w owocowo-kolorowym nastroju, zaprezentować swoje owocowe nowości. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów, i poszukując przy tym coraz to nowszych smakowych rozwiązań, marka Fantasia postanowiła wprowadzić dwa nowe smaki – malina i mandarynka.

źródło: materiały prasowe
Fantasia kampania reklamowa współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNastoletni konsumenci lubią eksperymentować. Jak dociera do nich marka Mentos?
Agonia Trójki i obecna sytuacja polskiego rynku radiowego

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow