Pierwsze wiosenno-letnie promienie słońca, są zwiastunem nadchodzącego ciepła, za którym w zimie tak bardzo tęsknimy. Więcej słońca odsłania coraz to piękniejsze kolory otaczającej nas przestrzeni. Wszystko nabiera wyjątkowych barw, dzięki czemu jesteśmy w stanie pozytywnie patrzeć w przyszłość. Nowa kampania marki Fantasia „Chwile w kolorach Fantasia” udowadnia, że inspiracje można czerpać niemalże ze wszystkiego. Pokazały to zaproszone do współpracy utalentowane polskie ilustratorki, dla których marka i jej produkty stały się natchnieniem do stworzenia wyjątkowych prac graficznych.
Wielobarwna inspiracja
Czy smak jogurtu może stać się natchnieniem do stworzenia naprawdę wyjątkowych i wielkich rzeczy? Oczywiście! Z reguły to co jest bodźcem do działania, dla każdego z nas może objawiać się w inny sposób. Może dla Ciebie weną stanie się owocowy smak i jego barwa?
Brzoskwinia – ciepły, żółto-pomarańczowy odcień kojarzący się ze słońcem, truskawka – kolor silnych i odważnych kobiet, jagoda – obłoki zachodzącego nieba, wiśnia – piękny i intensywny odcień koloru włosów, jeżyna – odważny kolor szminki. Każdy owocowy smak jogurtów Fantasia może być inną interpretacją, jeśli tylko poruszymy wyobraźnię, by dostrzec magię kolorów w codziennym życiu.
Trzy różne kobiety i trzy wyjątkowe prace
Marka Fantasia stworzona jest dla kobiet i z myślą o kobietach. Przy najnowszej kampanii „Chwile w kolorach Fantasia” nie mogło być inaczej, dlatego też Fantasia zaprosiła do współpracy niezwykłe kobiety, które są najlepszym dowodem na to, że inspiracją do tworzenia sztuki może być wszystko, również ulubiony owocowy jogurt. O kim mowa? Anna Rudak, Iza Dudzik aka Dewizka i Magdalena Chołaścińska aka Atogrzywa, to utalentowane polskie ilustratorki, które stworzyły specjalnie dla marki Fantasia, unikalne grafiki inspirowane kolorami owoców i swoich ulubionych smaków jogurtów Fantasia.
Każda z artystek prezentuje swój własny, oryginalny styl, dzięki czemu powstałe ilustracje charakteryzują się różnorodnością, co czyni je unikalnymi, jedynymi w swym rodzaju. Podejmując współpracę z trzema różnymi artystkami, Fantasia nie tylko stała się inspiracją do stworzenia ich prac, ale przede wszystkim udowodniła, że każda kobieta jest w stanie stworzyć doprawdy wyjątkowe rzeczy, jeśli tylko pobudzi swoją wyobraźnie i pozwoli jej podjąć kreatywne działanie.
Owocowe nowości od Fantasia
Współpraca z polskimi ilustratorkami i kampania „Chwila w kolorach Fantasia” to także doskonały moment, by będąc w owocowo-kolorowym nastroju, zaprezentować swoje owocowe nowości. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów, i poszukując przy tym coraz to nowszych smakowych rozwiązań, marka Fantasia postanowiła wprowadzić dwa nowe smaki – malina i mandarynka.

Komentarze: brak