site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Circle K wraz z PCK kontynuują akcję wspierania seniorów
19.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Circle K wraz z PCK kontynuują akcję wspierania seniorów

glownekonf_1182136127,w_580,r_png,_small

Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wspiera seniorów w całej Polsce. Od początku pandemii sieć Circle K ufundowała już 6200 paczek z produktami spożywczymi ze swoich stacji, które zostały przekazane najbardziej potrzebującym. W związku z nadchodzącymi świętami przygotowano kolejne paczki, które dostarczą pracownicy i wolontariusze PCK. Dodatkowo Circle K przekaże bony paliwowe, dzięki którym ratownicy i siostry PCK będą mogli dotrzeć z pomocą do podopiecznych każdego dnia. Na wsparcie akcji, Circle K przekaże aż 20% całkowitego zysku ze sprzedaży w sklepie na stacjach własnych, w okresie od 1 do 21 grudnia b.r.


W obecnej sytuacji seniorzy znaleźli się w grupie szczególnie narażonej na zakażenie koronawirusem i potrzebują wsparcia w codziennych czynnościach, takich jak zrobienie zakupów. Dlatego Circle K po raz kolejny wspiera seniorów, dzięki współpracy z PCK i akcji  „Świąteczna Paczka dla Seniora”. Wolontariusze PCK, zaopatrzeni w bony paliwowe od Circle K, dostarczą żywność z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa, prosto do domów potrzebujących osób. W paczkach znajdą się m.in. podstawowe produkty żywnościowe, a także słodycze, owoce oraz świąteczne dekoracje.

– Bardzo cieszy nas, że po raz kolejny Circle K wspiera nasze działania mające na celu niesienie pomocy tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Świąteczne paczki, które przekażemy seniorom nie tylko pomogą im w codziennym funkcjonowaniu, a także będą miłą niespodzianką dla naszych podopiecznych. Dzięki voucherom na paliwo nasi wolontariusze będą mogli bezpiecznie dotrzeć do potrzebujących, aby nie tylko przekazać im wsparcie materialne, ale również wesprzeć ich dobrym słowem – mówi Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w PCK.

– Akcja niesienia pomocy seniorom, która została przez nas przeprowadzona wspólnie z PCK na początku pandemii uświadomiła nam, jak bardzo ta pomoc jest potrzebna. Dlatego naturalną była dla nas decyzja o kontynuacji akcji w okresie przedświątecznym. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu, święta wielu starszych i potrzebujących osób będą choć odrobinę bardziej magiczne. Szczególnie w tym trudnym dla nas wszystkich czasie chcemy pokazać, że seniorzy nie są sami, że o nich pamiętamy – powiedział Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na potrzeby seniorów, którzy w czasie pandemii, a szczególnie w okresie przedświątecznym powinni zostać otoczeni opieką. Wspólne działanie z PCK w ramach akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w tym roku przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności”, sieć ufundowała 100 000 upominków. Natomiast w akcji zapoczątkowanej przez Circle K 16 marca i trwającej do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

Źródło materiału i zdjęcia głównego: Newseria/biuro prasowe

akcja społeczna Circle K CSR PCK senior

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor i Roxie Węgiel
Pantone Color Institute wybrał kolory na rok 2021

Podobne wpisy:

  • 94c52a924a436a4c886f3dbae84065f8
    Smart ESG, Marketing with Purpose – jak realizować kampanie marketingowe w duchu ESG?
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow