site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > CNN, BBC oraz Euronews przekażą 50 mln dolarów czasu antenowego na komunikaty dotyczące koronawirusa
8.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

CNN, BBC oraz Euronews przekażą 50 mln dolarów czasu antenowego na komunikaty dotyczące koronawirusa

CNN_BBC_Euronews

Trzej światowi giganci telewizyjni, CNN International, BBC Global News oraz Euronews, łączą siły, aby zapewnić darmowy czas antenowy organom zajmującymi się ochroną zdrowia na promocję istotnych informacji mających na celu zwalczanie globalnego kryzysu zdrowotnego wywołanego pandemią koronawirusa. Trzech nadawców dotrze do ponad 800 mln odbiorców na całym świecie.

W tej nadzwyczajnej sytuacji, trzej nadawcy telewizyjni wspólnie zdecydowali przeznaczyć swoje zasoby reklamowe o wartości 50 mln dolarów. Udostępniony w ramach inicjatywy darmowy czas antenowy pozwoli wesprzeć główne organizacje międzynarodowe oraz krajowe ministerstwa zdrowia w przekazywaniu informacji dla ochrony obywateli oraz powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa.

W ostatnich tygodniach, w obliczu pandemii koronawirusa, zapotrzebowanie na rzetelne i sprawdzone wiadomości było bezprecedensowe, dlatego trzech wydawców zjednoczyło się, aby dotrzeć łącznie do ponad 800 milionów odbiorców na całym świecie (źródło: GWI, miesięczny zasięg telewizji oraz digitalu dla BBC (UK), CNN (US) oraz Euronews). Dzięki temu istotne porady w zakresie ochrony zdrowia publicznego mogą trafić do ogromnej rzeszy ludzi – co jest szczególnie istotne w czasie globalnego kryzysu.

Kampanie prowadzone w myśl tej współpracy będą emitowane zarówno w telewizji, jak i digitalu, z możliwością dostosowania komunikatów do określonych regionów i krajów. Światowi giganci telewizyjni pierwszy raz podejmują wspólną inicjatywę, sygnalizując jednocześnie jak ważna jest dla nich rola w dostarczeniu rzetelnych informacji z zakresu zdrowia. Aby jeszcze bardziej wzmocnić i rozpowszechnić przekaz, zachęcają również innych wydawców i media do przyłączenia się do akcji.

Światowa Organizacja Zdrowia, WHO – globalny lider w zakresie wiarygodnych informacji i wskazówek dotyczących ochrony zdrowia – jest pierwszą organizacją, która zgodziła się wziąć udział w inicjatywie. Wstępna kampania WHO, która zostanie wyemitowana przez wszystkich trzech nadawców, będzie oparta o siedem kroków, które pozwolą zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa. Inne instytucje służby zdrowia mogą dołączyć do akcji kontaktując się z nadawcami poprzez wiadomości e-mail na następujące adresy: internationalsales@bbc.com, cnnicmarketing@turner.com i sales@euronews.com.

– Rzetelne informacje to jedna z naszych najlepszych broni w tej trudnej walce, którą musimy wspólnie podjąć przeciwko wirusowi. Na antenie naszej stacji opowiadamy, jak aktualnie wygląda sytuacja na świecie, jednak słuszne wydaje nam się również podejmowanie wszelkich działań, które pomogą instytucjom zdrowia rozpowszechniać ich przesłanie tak, aby mogło ono dotrzeć do każdego zakątka globu – powiedział Jim Egan, CEO BBC Global News.

– Gdziekolwiek jesteśmy, sytuacja, w której się znajdujemy, jest wyjątkowa. Chociaż redakcja CNN niestrudzenie pracuje nad tym, aby dostarczyć ludziom na całym świecie najbardziej aktualne i wiarygodne informacje, ważne jest także promowanie komunikatów organów publicznej służby zdrowia. Mam nadzieję, że wspólny wysiłek oraz współpraca z naszymi konkurentami, przyniosą pozytywne efekty, a nasz łączny globalny zasięg pozwoli na dotarcie do jak największej liczby osób – powiedział Rani Raad, President, CNN International Commercial.

– W tych szczególnie trudnych dla świata czasach ponosimy jeszcze większą odpowiedzialność za przekazywanie odbiorcom stacji dokładnych informacji w czasie rzeczywistym, w dwunastu wersjach językowych. Aby dostarczyć aktualne komunikaty o najnowszych zaleceniach, nasz newsroom pracuje całą dobę, także z organizacjami międzynarodowymi, takimi jak WHO. Kolejnym krokiem jest podjęcie inicjatywy z naszymi wieloletnimi konkurentami: BBC Global News oraz CNN International, żeby osiągnąć wspólny cel – pomóc służbie zdrowia w rozpowszechnianiu ważnych wiadomości. Mamy nadzieję, że naszymi śladami podążą również inne media – dodał Michael Peters, CEO Euronews.

BBC CNN Euronews komunikacja koronawirus telewizja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolska branża PR sama wyznacza dla siebie standardy i normy etyczne
Nowy projekt sponsoringowy dla marki Giant Polska – LIV

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash
    Trendy w komunikacji. Jak wykorzystują je marki?
  • creative-christians-HN6uXG7GzTE-unsplash
    Jak dotrzeć do pokolenia Alfa? Przez platformy, które tworzą społeczności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow