site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > CNN w ramach akcji #MyFreedomDay 2019 odwiedzi szkołę w Polsce!
28.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

CNN w ramach akcji #MyFreedomDay 2019 odwiedzi szkołę w Polsce!

MFD 1

CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.

CNN w ramach akcji #MyFreedomDay zadaje proste pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i mobilizuje uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – wzięli w niej udział młodzi ludzie z ponad 100 krajów, a hashtag  został wyświetlony 1,4 miliarda razy na Twitterze i 20 milionów razy na Instagramie.

W tym roku możliwe, że akcja będzie miała jeszcze większy zasięg, ponieważ korespondenci CNN zrelacjonują ten dzień z różnych szkół na całym świecie. Odwiedzą m.in. Polskę (Warszawę), Hong Kong, Kenię, Koreę Południową, Liban, Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone. Specjalna relacja na CNN ruszy już 13 marca o godz. 18:30 CET i poprowadzi ją dziennikarka Zain Asher, a następnie będzie kontynuowana 14 marca w specjalnym wydaniu CNN Talk o godz. 13:00 CET. Nie zabraknie również materiałów na żywo ze szkół biorących udział w projekcie, w których stacja pokaże jak uczniowie i lokalne społeczności poprzez Facebooka, Twittera, Instagram i dedykowaną zakładkę na stronie CNN wspierają walkę ze współczesnym niewolnictwem.

CNN, 1 marca o godz. 20:00 CET, wyemituje również w ramach #MyFreedomDay nowy film dokumentalny: Troubled Water, który przedstawia trudną sytuację 20 000 dzieci pracujących jako niewolnicy na łodziach rybackich w Lake Volta w Ghanie. Sprzedawane są przez swoich rodziców za 150 – 250 dolarów lub w niektórych przypadkach wymieniane na żywy inwentarz. Dzieci są zmuszane do pracy od świtu do zmierzchu przy rozplątywaniu sieci rybackich nad jednym z największych sztucznych jezior na świecie. Film ma na celu zwrócenie uwagi pracowników akcji humanitarnych i urzędników państwowych pracujących na rzecz ratowania dzieci na ten wciąż istniejący problem niewolnictwa we współczesnej Ghanie. Film jest pierwszym z serii dokumentów zrealizowanych wspólnie z Kulczyk Foundation. Jego powtórkę będzie można obejrzeć w sobotę 2 marca o godz. 22:30 CET, w niedzielę, 3 marca o godz. 12:00 CET, w poniedziałek, 4 marca o godz. 3:30 CET lub we wtorek, 5 marca o 18:30 CET.

 

O CNN Freedom Project

W ramach CNN Freedom Project stacja produkuje reportaże, artykuły i filmy dokumentalne na temat handlu ludźmi we wszystkich jego postaciach. Od osób trzymanych w niewoli za długi w Indiach, przez grupy oferujące usługi seksualne w Południowej Kalifornii, po afrykańskich niewolników na pustyni Synaj. Od momentu uruchomienia projektu w 2011 roku, CNN Freedom Project jest jedną z najczęściej nagradzanych i najlepiej widocznych inicjatyw na antenie CNN International. Wyprodukowano ponad 500 reportaży śledczych na temat współczesnego niewolnictwa i jego przejawów na pięciu kontynentach. Według różnych organizacji NGO, dzięki reportażom CNN Freedom Project udało się m.in. wpłynąć na zmiany w prawie i przepisach korporacyjnych, ponad 1000 ofiar traffickingu otrzymało pomoc, a organizacje zajmujące się przeciwdziałaniem traffickingowi zebrały ponad 24 mln. dolarów darowizn.

CNN kampania kampania społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisI Love Marketing 2019, czyli co będzie działo się w marcu?
CRASH Mondays w Krakowie i Warszawie – Employer Branding

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow