site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Co było pierwsze - kura czy E.gg - czyli Facebook tworzy nową aplikację
1.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Co było pierwsze – kura czy E.gg – czyli Facebook tworzy nową aplikację

chicks-5014152_1280

Platforma promuje najnowsze dzieło hasłem „Uwolnij swoją kreatywność”. Co dokładnie kryje się pod tym tajemniczym sloganem? 

Facebook oficjalnie uruchomił aplikację E.gg, którą każdy użytkownik może bezpłatnie pobrać z App Store. Została opracowana przez zespół badawczo-rozwojowy NPE Team, którego produkty są udostępniane w formie beta. Jeśli narzędzia działają, prawdopodobnie staną się częścią ekosystemu Facebooka lub zostaną zintegrowane z istniejącymi już narzędziami. Jeśli nie – są usuwane natychmiast po negatywnym feedbacku.

E.gg przeszedł wewnętrzne testy i możemy go wypróbować. Jest to aplikacja, która pozwala tworzyć wszelkiego rodzaju projekty i „przestrzenie kreatywne”. Zaprojektowano go tak, aby zapewnić użytkownikom odrobinę nostalgii. Najważniejsze informacje możemy znaleźć na Twitterze Jasona Toffa:

https://twitter.com/jasontoff/status/1329054937825882116?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1329054966489763840%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Ftechcrunch.com%2F2020%2F11%2F18%2Ffacebook-launches-e-gg-an-experimental-collage-making-app%2F

Można umieszczać obrazki, gify, kształty i tekst na dowolnych tłach, by wyrazić, kim się jest i co się kocha. W fazie testów beta użytkownicy tworzyli fanpage, przewodniki, profile, kolaże, przepisy kulinarne i nie tylko.

źródło: npe.fb.com

Dzięki temu E.gg zapewnia niezbędne narzędzia do tworzenia nowych, nieszablonowych, żyjących własnym życiem projektów. 

Jeśli chcemy wysłać kolaż osobie, która nie ma aplikacji – nie ma problemu. Wystarczy wygenerować specjalny link url, dzięki któremu każdy będzie miał dostęp do naszego dzieła. 

Poniższa infografika pokrótce przedstawia ten proces.

Aplikacja ma również podtekst społeczny. Używając E.gg, istnieje możliwość przeglądania pomysłów innych osób. Jeśli będziemy chcieli udostępnić kolaż kogoś innego na swoim profilu, możemy to zrobić pod warunkiem, że autorstwo zostanie przypisanie twórcy treści. 

Jeśli aplikacja przyjmie się wśród użytkowników, stanie się elementem systemu Facebooka. To będzie także dobra informacja dla NPE Team, który ma już kilkanaście pomysłów na sprawniejsze działanie platformy i zachęcenie innych do żywej interakcji. 

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: Lolame/Pixabay

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolacy mówią – „Cukier jest do d*py” – rusza nowa akcja społeczna
Kampania świąteczna MAKRO Polska zachętą do wspierania lokalnej gastronomii

Podobne wpisy:

  • facebook-3428719_1280
    Facebook kasuje przycisk „Lubię to”
  • keyboard-1804326_1280
    Niewyobrażalna ilość danych gromadzonych przez Facebook Messenger

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Noworoczna kampania reklamowa Netii
  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...