site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Co wspólnego ma Stories z grupowym czatem? Instagram wychodzi z nową inicjatywą
13.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Co wspólnego ma Stories z grupowym czatem? Instagram wychodzi z nową inicjatywą

blur-cellphone-close-up-744462

Wygląda na to, że nie tylko Facebook dba o swoich użytkowników. Jane Manchun Wong z Hongkongu, osoba poszukująca nieodkrytych jeszcze funkcji i luk w aplikacjach ujawniła, że Instagram pracuje nad nową naklejką „Dołącz do czatu” w opcji Stories. Ma ona stamtąd przekierować bezpośrednio do grupowego czatu.

Stories, stickers i inne #hasztagi

Aktualnie Stories są jedną z najważniejszych funkcji Instagrama, nie tylko dla samych użytkowników, ale także dla ambasadorów marek i firm. Ułatwiają interakcje między prowadzącymi profile i obserwującymi. Okrągłe ikonki na górnym panelu służą do tworzenia interaktywnych historii, składających się z krótkich filmików (nagrywanych także na żywo) lub zdjęć zrobionych bezpośrednio za pomocą aplikacji, które można „ozdobić” komentarzami czy naklejkami. Stories znikają po 24 godzinach.

Obecnie na Instagramie można używać takich naklejek jak darowizna (dostępna tylko dla wybranych użytkowników), odliczanie, quiz, pytania, muzyka, ankieta, emoji slider, lokalizacja, hashtag, czas, pogoda czy selfie.

Szukajcie a znajdziecie, czyli tajemnica ujawniona

Wspomniana Jane Manchun Wong podzieliła się swoim nowym odkryciem na Twitterze, publikując zrzut ekranu razem z nową opcją. Opatrzyła ją komentarzem: „osoby, które przeglądają twoją historię, mogą poprosić o dołączenie do tego czatu.”

Instagram jest prężnie rozwijającą się aplikacją, która co pewien czas zaskakuje nowymi, praktycznymi aktualizacjami. Ze względu na swoją popularność i dynamiczność, coraz bardziej angażuje użytkowników, stawiając na relacje między nimi i markami. Na nową opcję przyjdzie nam jeszcze poczekać, ponieważ nie wiadomo, kiedy Instagram udostępni ją wszystkim użytkownikom.

 

Autor tekstu: Paulina Grabara

czat Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBlogerzy “Busem przez Świat” w wiosennej odsłonie Katalogu Nagród BP 2018/2019
Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow