site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > “Co za wiocha”, czyli spór Ikei i Karolaka o zasłanianie ust i nosa
8.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

“Co za wiocha”, czyli spór Ikei i Karolaka o zasłanianie ust i nosa

ikea-1376853_1280

Pod koniec sierpnia Tomasz Karolak został wyrzucony z Ikei za brak maseczki lub przyłbicy. Po zdarzeniu aktor postanowił za pomocą Instagrama wyrazić swoje niezadowolenie z zaistniałej sytuacji. Teraz sieć sklepów tłumaczy się z zasad korzystania z ich marketów w trakcie pandemii, a w internecie pojawiły się z tej okazji okolicznościowe memy.

Co się stało?

Pod koniec zeszłego miesiąca popularny aktor teatralny i filmowy, Tomasz Karolak, postanowił zrobić zakupy w jednym ze sklepów oferujących meble oraz artykuły dekoracyjne. Z racji że mężczyzna nie posiadał maseczki lub przyłbicy, został wyproszony przez pracowników Ikei ze sklepu. Po opuszczeniu terenu marketu Tomasz Karolak postanowił opowiedzieć o zaistniałej sytuacji swoim fanom za pośrednictwem InstaStories.

Jak tłumaczył się aktor?

W niespełna półtoraminutowej relacji mężczyzna opowiedział o zdarzeniu, wyjaśniając, że z racji wykonywanego zawodu, musi regularnie wykonywać testy na obecność koronawirusa. Karolak objaśnił, że właśnie z tego względu nie musi stosować zaleconych środków ostrożności, ponieważ uważa, że jest zdrowy. Aktor dodał również, iż nikt nie ma prawa zmusić go do korzystania z narzędzi ochronnych, dlatego że jest to niezgodne z Konstytucją. Ponadto, celebryta zwrócił uwagę, iż w części restauracyjnej sklepu, nie trzeba już zakładać maseczek czy przyłbic. Całość podsumował jednym zdaniem, nie przebierając w słowach. Wypowiedź Tomasza Karolaka można obejrzeć poniżej.

Co na to zarządcy sklepu?

Przedstawiciele szwedzkiej sieci marketów wydali specjalne oświadczenie, w którym tłumaczą, iż w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów sklepu postanowili konsekwentnie egzekwować zakładanie maseczek oraz przyłbic ochronnych. Dodatkowo, w wystosowanym komunikacie można przeczytać, że o obowiązującym nakazie klienci zostali poinformowani zarówno na terenie sklepu, jak i za pomocą mediów. Co więcej, zarządcy marki obwieścili, że nie będą obsługiwać tych klientów, którzy nie stosują się do zaleceń. Post informujący o obowiązku zasłaniania ust i nosa można zobaczyć poniżej. 

Szanowni Klienci, na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. Rozdział 3, par. 24 zasłanianie…

Opublikowany przez IKEA Piątek, 14 sierpnia 2020

Przedstawiciele marki postanowili wykorzystać zamieszanie, jakie zrobiło się wokół ich firmy, dlatego też opublikowali wpis na Facebooku, który jest przeznaczony osobom niechętnym do noszenia maseczek i przyłbic. We wpisie pracownicy Ikei zachęcają do skorzystania z oferty sklepu online, zapewniając, że dokonywanie w ten sposób zakupów jest możliwe bez konieczności zasłaniania ust i nosa.

Wolisz zakupy bez maseczki? Mamy na to rozwiązanie. Wejdź na IKEA.pl i zrób zakupy online – bezpiecznie, wygodnie i bez potrzeby wkładania maseczki.Dbajmy o siebie nawzajem!

Opublikowany przez IKEA Piątek, 4 września 2020
Internet nie zapomni 

Incydent stał się na tyle popularny, że zaistniałą sytuację postanowili również wykorzystać internauci, tworząc spersonalizowane i tematyczne memy, następnie publikując je w sieci. Dodatkowo do zaistniałej sytuacji odniósł się również znany dziennikarz i satyryk Szymon Majewski, komentując całą sprawę. 

Wczoraj Tomek Karolak został wyrzucony z IKEA za brak maseczki. To powszechny problem, że niektórzy znani nie chcą nosić…

Opublikowany przez Szymona Majewskiego Czwartek, 27 sierpnia 2020

Kwestia zasłaniania ust i nosa w Polsce jest dość kontrowersyjna i pomimo kilkumiesięcznej pandemii koronawirusa nadal budzi emocje. Miejmy nadzieję, że szybko poradzimy sobie z wirusem i obowiązek noszenia maseczki lub przyłbicy wkrótce nie będzie potrzebny.

źródło: kwejk.pl
źródło: kwejk.pl

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: mastrminda/Pixabay

IKEA koronawirus Tomasz Karolak wpadka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook wprowadza zmiany na portalu, by ograniczyć reklamy polityczne i fake newsy
Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia

Podobne wpisy:

  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR
  • ecommerce-g07155ba81_1280
    Pandemia o 10 lat przyspieszyła rozwój e-handlu. W 2047 roku 75 proc. zakupów będzie dokonywanych online

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow