site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #CodzienniBohaterowie – kampania społeczna Nationale-Nederlanden
30.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#CodzienniBohaterowie – kampania społeczna Nationale-Nederlanden

ashkan-forouzani-ignxm3E1Rg4-unsplash

Na czas pandemii Nationale-Nederlanden ruszyło z nową kampanią społeczną. W serii krótkich filmów firma chce pokazać codzienność reprezentantów różnych zawodów, którzy z racji charakteru pracy, nie mogą wykonywać swoich obowiązków zdalnie. Akcja ma pokazywać społeczeństwu, że obok pracowników ochrony zdrowia, codziennych bohaterów jest znacznie więcej, a także uświadamiać jak się zachowywać, aby chronić takie osoby i minimalizować ryzyko zakażenia.

Koncept kampanii #CodzienniBohaterowie wynika z obserwacji działań podejmowanych na całym świecie w związku z pandemią koronawirusa, a w szczególności tych, które dotyczą służby zdrowia.

– Personel medyczny, jako pierwsza linia frontu walki z koronawirusem, od razu stał się najbardziej widoczną grupą. Wiele było akcji, w których wyrażano podziw i wdzięczność dla obciążonych ponad normę lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Jednocześnie zauważyliśmy, że osób, które cały czas wykonują swoją pracę, narażając swoje zdrowie, jest znacznie więcej – mówi Liliana Lewandowska z zespołu ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Mamy z nimi styczność na co dzień – są to sprzedawcy w sklepach spożywczych, w aptece, kurierzy, strażacy, kierowcy taksówek czy komunikacji miejskiej, wolontariusze. Muszą pracować, bo ich rola w społeczeństwie jest niezbędna do funkcjonowania innych. Akcja Nationale-Nederlanden jest podziękowaniem za ich zaangażowanie i pracę.

– Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi na codziennych bohaterów, a tym samym pomoc w uchronieniu ich przed zarażeniem. W ten sposób pragniemy wzmocnić apel dotyczący przestrzegania zasad bezpiecznego zachowania. Jednocześnie chcemy motywować wszystkich, którzy mają możliwość pracy z domu, by dochowali warunków izolacji, a także respektowali wprowadzone ograniczenia. Jako marka zaangażowana społecznie, od lat odwołujemy się do brania odpowiedzialności za siebie i swoich najbliższych, szczególnie w kontekście poczucia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W dzisiejszych czasach jest to wyjątkowo ważne – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

W ramach akcji powstało dziesięć krótkich filmów reportażowych. Przedstawiciele różnych branż odpowiadają na pytania dotyczące ich życia i pracy w sytuacji zagrożenia zdrowia. Do rozmowy ubezpieczyciel zaprosił ekspedienta, lekarza, położną, kierowcę transportu publicznego, właściciela sklepu na bazarku, farmaceutkę, kuriera, taksówkarza, strażaka oraz wolontariuszki, które szyją maseczki i pomagają seniorom. Historię każdego z nich przedstawia oddzielny odcinek. Bohaterowie opowiadają o specyfice pracy w czasie epidemii koronawirusa, a także o swoich obawach i najważniejszych wartościach. Wszystkie filmy kończą się informacją o tym, co można zrobić, by nie narażać ich i nas samych oraz ograniczyć ryzyko zarażenia koronawirusem.

Kampania realizowana jest we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto. Działania prowadzone są w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden. Akcji towarzyszy hasztag #CodzienniBohaterowie.

Kolejne filmy są na bieżąco publikowane w mediach społecznościowych Nationale-Nederlanden.

Źródło zdjęcia głównego: Ashkan Forouzani/Unsplash

kampania społeczna koronawirus Nationale-Nederlanden

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Wirtualne wycieczki – podróżowanie bez wychodzenia z domu

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow