site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Communication Unlimited autorem kampanii reklamowej DESA Unicum
12.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Communication Unlimited autorem kampanii reklamowej DESA Unicum

alina-grubnyak-IsxaFsXi2rs-unsplash

Masz w domu obraz, rysunek, fotografię, rzeźbę? Ile mogą być warte? Czy zyskały na wartości? DESA Unicum, największy polski dom aukcyjny zachęca posiadaczy dzieł sztuki do współpracy.

Wielu z nas ma w domu pamiątki, dzieła sztuki czasem nie znając ich wartości.Dzieła Stanisława Wyspiańskiego, Witkacego czy nawet twórców współczesnych, jak choćby Wojciech Fangor potrafią kryć się w zakamarkach zwykłych mieszkań. Czasem właściciele prac mają świadomość nazwisk ich twórców, ale nie wiedzą już zbyt dużo o ich wartości. DESA Unicum – największy polski dom aukcyjny – oferuje weryfikację autentyczności dzieła, a także profesjonalną wycenę i sprzedaż w najlepszych cenach.

W reklamach podażowych DESA Unicum, które są obecne w Gazecie Wyborczej i w Tygodniku Powszechnym można zobaczyć konkretne dzieła sztuki i dowiedzieć się, jakie osiągnęły podczas aukcji. Okazuje się np. że obraz Jacka Malczewskiego „Wiosna” został sprzedany za ponad 2 mln zł, rysunek Witkacego „Pejzaż australijski” za 170 tys. zł, a obraz Jerzego Nowosielskiego „Kobiety na statku” osiągnął cenę 944 tys. zł.   

DESA Unicum jest jedną z najstarszych firm działających na rodzimym rynku aukcyjnym, która z powodzeniem sprzedaje blisko 5000 dzieł sztuki każdego roku w 20 kategoriach.

Współpraca DESA Unicum z Communication Unlimited jest efektem wcześniejszych wspólnych działań domu aukcyjnego z CU Art, wewnętrzną marką Communication Unlimited, która zajmuje się szeroko pojętym doradztwem w łączeniu sztuki z biznesem.

Źródło zdjęcia głównego: Alina Grubnyak/Unsplash

DESA kampania reklamowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNestlé: kolejne kroki na rzecz zrównoważonych technologii opakowaniowych
Lexus ogłoszony najbardziej niezawodną marką

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow