site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > „Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny!
19.05.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny!

1080x1080

„Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.

Na 70 stronach przewodnika znajdują się przeglądy trendów, case studies oraz praktyczne informacje w jaki sposób skutecznie realizować działania content marketingowe. Raport podkreśla walory współpracy i angażowania doświadczenia wydawcy w strategię komunikacyjną marek. W publikacji nie brakuje również prezentacji konkretnych rozwiązań.

– Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” to zupełnie nowa i wszechstronna publikacja, w której podpowiadamy, dlaczego warto realizować działania content marketingowe oraz w jaki sposób skutecznie to robić. Podkreślamy rolę strategicznego podejścia, a przy tym pokazujemy, w jaki sposób dostosować działania taktyczne w swojej strategii do zmieniającego się otoczenia i oczekiwań. Content marketing daje możliwość wypowiedzenia się markom. Wierzę, że wiele tych opowieści stworzymy wspólnie – mówi Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Content Marketingu w Ringier Axel Springer Polska.


„Content Marketing. Przewodnik marketera” to pierwsza kompleksowa publikacja Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska poruszająca temat content marketingu. Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Ringier Axel Springer Polska, co według danych z raportu AdReport, plasuje RASP na pozycji lidera w tym obszarze.

Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” można bezpłatnie pobrać tutaj.

Content Marketing raport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWhatsApp wyłączy niektóre funkcje użytkownikom, jeżeli nie zaakceptują regulaminu
Nowości na Instagramie i Messengerze

Podobne wpisy:

  • whitepress_konferecja_seo_content_camp_z_ro_dlo_canva
    WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą edycję konferencji SEO & Content Camp
  • 1200x628 sm
    Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznaj agendę spotkania!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...