site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 1 Warszawa: #HumanFirst
9.01.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 1 Warszawa: #HumanFirst

image_processing20190108-9943-jn0fdi

CRASH Mondays rozpoczyna swoją działalność w Warszawie! Już 14 stycznia odbędzie się pierwsze spotkanie w Centrum Zarządzania Światem o stawianiu człowieka w centrum uwagi oraz ludzkim podejściu do marketingu.

W stolicy wystąpią sami wyselekcjonowani specjaliści, dla których człowiek w marketingu jest najważniejszy:

– Grzesiek Borowiecki „Jak zagadać do Pokolenia Z!”,
– Marta Telus „Firmy zorientowane na klienta – mit czy nowa rzeczywistość?”,
– Kamil Mirowski i Anna Ledwoń-Blacha „Postaw na emocje i wykorzystuj relacje”,
– Magdalena Brzus „#humanfirst i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy”.

Miejsce:
Warszawa, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26

Czas:
19:00-21:00

Bilety:
Wydarzenie jest bezpłatne, ale ilość miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym już od dwóch lat marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.

 

 

Crash Mondays human first meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMcDonald’s walczy z plastikiem
20 pomysłów na nowy content z monitoringu mediów cz. 2

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow