CRASH Mondays rozpoczyna swoją działalność w Warszawie! Już 14 stycznia odbędzie się pierwsze spotkanie w Centrum Zarządzania Światem o stawianiu człowieka w centrum uwagi oraz ludzkim podejściu do marketingu.
W stolicy wystąpią sami wyselekcjonowani specjaliści, dla których człowiek w marketingu jest najważniejszy:
– Grzesiek Borowiecki „Jak zagadać do Pokolenia Z!”,
– Marta Telus „Firmy zorientowane na klienta – mit czy nowa rzeczywistość?”,
– Kamil Mirowski i Anna Ledwoń-Blacha „Postaw na emocje i wykorzystuj relacje”,
– Magdalena Brzus „#humanfirst i jego znaczenie w kształtowaniu idealnego miejsca pracy”.
Miejsce:
Warszawa, Centrum Zarządzania Światem, ul. Okrzei 26
Czas:
19:00-21:00
Bilety:
Wydarzenie jest bezpłatne, ale ilość miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym już od dwóch lat marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.
Komentarze: brak