site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 10: Influencer marketing [Wrocław]
23.09.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 10: Influencer marketing [Wrocław]

CRASH Mondays № 10 Influencer marketing[Wrocław]

W najbliższy poniedziałek 26 września odbędzie się dziesiąta edycja cyklicznego, marketingowego wydarzenia branżowego we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. We wrześniu prelegenci poruszą temat influencer marketingu.

26 września odbędzie się kolejna edycja poniedziałkowego eventu organizowanego co miesiąc we Wrocławiu – mowa o wydarzeniu CRASH Mondays. To cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na wrześniową edycję spotkania organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.

Na scenie wystąpi czterech ekspertów, praktyków z branży marketingowej. Tematem eventu będzie influencer marketing. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest influencer marketing oraz jakie korzyści może zyskać marka angażując influencera do swoich działań.

Podczas 10. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

– „Influencer marketing, który pomaga światu!” – Oskar Król, Account Manager w Agencji XO MEDIA;
– „POV: Pracujesz w influencer marketingu” – Aleksandra Łakota, członkini teamu Fashion & Beauty we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero;
– „Trendy w pielęgnacji i modelowaniu… kampanii z influencerami. Case studies z branży beauty” Anita Nowak, Senior Account & Communications Manager, NEON SHAKE;
– „Power of gaming influencer marketing… czyli jak działać z influencerami by zagrało.

Case studies z branży gaming” – Damian Wilk, Account Manager w WE!RE Fantasy.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .

Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Rejestracja dostępna jest tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Crash Mondays event influencer marketing Wrocław wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWykorzystanie wizerunku Magika do promocji rekrutacji. Portal przeprosił w oświadczeniu
Instagram testuje funkcję repostowania postów

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow