site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 24: Femvertising w Krakowie
28.01.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 24: Femvertising w Krakowie

image_processing20190125-5084-9rpuvz

Femvertising rośnie w siłę, dlatego 4 lutego w krakowskim Hevre odbędzie się 24. edycja CRASH Mondays poświęcona właśnie temu tematowi.

Reklama jest podobno kobietą, ale na scenie nie zabraknie również mężczyzn. Cztery wyselekcjonowane prezentacje na temat femvertisingu przedstawią eksperci ze świata marketingu:
– Martyna Wieczorek
– Karolina Kumor
– Natalia Bułdak
– Agata Burnatowska i Wojtek Papuziński.

Miejsce:
Kraków, HEVRE , ul. Beera Meiselsa 18, 1. piętro

Czas:
19:00-21:00

Bilety:
Wydarzenie jest bezpłatne, ale ilość miejsc jest ograniczona, dlatego organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Crash Mondays to odbywający się w Krakowie comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.

 

Crash Mondays femvertising meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWyłącz się na chwilę – akcja #IamOffline
Podsumowanie social mediów w 2018 – blogi

Podobne wpisy:

  • CRASH Mondays № 6 Customer Experience [Wrocław]
    6. edycja CRASH Mondays we Wrocławiu - Customer Experience
  • image_processing20220405-104425-1kccxyj
    CRASH Mondays № 59: Customer Experience [Kraków]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...