site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 59: Customer Experience [Kraków]
8.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 59: Customer Experience [Kraków]

image_processing20220405-104425-1kccxyj

Jak budować pozytywne doświadczenia klienta oraz w jaki sposób stworzyć strategię działań w CEM? Tego będzie można się dowiedzieć już 11 kwietnia na kolejnym CRASH Mondays w Krakowie, które dotyczyć będzie właśnie Customer Experience.

W poniedziałek 11 kwietnia o godz. 19:00 w krakowskim Hevre przy ul. Beera Meiselsa 18 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays, które dotyczyć będzie tematu Customer Experience.

Na scenie wystąpi czterech prelegentów:
– Dominik Cisoń (CustomerSuccess.pl),”Dzień z życia Customer Success Managera”,
– Marta Orzechowska (1000.digital), „Trudne wzajemne w obsłudze klienta – jak je zniesiesz dla obu stron? Case’y z życia account managera”,
– Łukasz Hardek (Thulium), „To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że Cię nie lubi, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka”,
– Wojtek Żywolt (More Bananas, Medialna Perspektywa), „Jak dbać o Customer Experience przy współpracy z klientami?”.

Bilety na wydarzenie można zdobyć tutaj, a więcej informacji znajduje się na facebookowym profilu CRASH Mondays.

Crash Mondays customer experience wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZwiązek Firm Public Relations częścią międzynarodowej inicjatywy na rzecz pomocy Ukrainie
„Rata stała jak skała” – Alior Bank z nową kampanią

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow