Jak budować pozytywne doświadczenia klienta oraz w jaki sposób stworzyć strategię działań w CEM? Tego będzie można się dowiedzieć już 11 kwietnia na kolejnym CRASH Mondays w Krakowie, które dotyczyć będzie właśnie Customer Experience.
W poniedziałek 11 kwietnia o godz. 19:00 w krakowskim Hevre przy ul. Beera Meiselsa 18 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays, które dotyczyć będzie tematu Customer Experience.
Na scenie wystąpi czterech prelegentów:
– Dominik Cisoń (CustomerSuccess.pl),”Dzień z życia Customer Success Managera”,
– Marta Orzechowska (1000.digital), „Trudne wzajemne w obsłudze klienta – jak je zniesiesz dla obu stron? Case’y z życia account managera”,
– Łukasz Hardek (Thulium), „To, że ktoś życzy Ci śmierci, nie oznacza, że Cię nie lubi, czyli o emocjach w obsłudze klienta słów kilka”,
– Wojtek Żywolt (More Bananas, Medialna Perspektywa), „Jak dbać o Customer Experience przy współpracy z klientami?”.
Bilety na wydarzenie można zdobyć tutaj, a więcej informacji znajduje się na facebookowym profilu CRASH Mondays.
Komentarze: brak