Green marketing – czy to się opłaca? A może to tylko modne słowo, które nic za sobą nie niesie? Tego dowiecie się na kolejnym CRASH Mondays, które odbędzie się już 13 czerwca w krakowskim Hevre.
Czym jest marketing zaangażowany i dlaczego greenwashing nie powinien mieć miejsca? Już 13 czerwca o 19:00 w Hevre na krakowskim Kazimierzu znowu zderzymy teorię z rzeczywistością i zagłębimy się w temat green marketingu.
Podczas kolejnego spotkania w ramach CRASH Mondays na scenie wystąpią:
– Piotr Kempf (Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie),
– Ania Piwowarczyk,
– Piotr Hołubowicz (Seedia),
– Wacław Mikłaszewski (Kubota).
Wydarzenie jest darmowe, ale obowiązują zapisy. Więc informacji znajduje się na Facebooku CRASH Mondays.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.
Komentarze: brak