site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 61: Green marketing i marketing społeczny [Kraków]
13.06.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 61: Green marketing i marketing społeczny [Kraków]

image_processing20220608-643533-1ckrtgc

Green marketing – czy to się opłaca? A może to tylko modne słowo, które nic za sobą nie niesie? Tego dowiecie się na kolejnym CRASH Mondays, które odbędzie się już 13 czerwca w krakowskim Hevre.

Czym jest marketing zaangażowany i dlaczego greenwashing nie powinien mieć miejsca? Już 13 czerwca o 19:00 w Hevre na krakowskim Kazimierzu znowu zderzymy teorię z rzeczywistością i zagłębimy się w temat green marketingu.

Podczas kolejnego spotkania w ramach CRASH Mondays na scenie wystąpią:
– Piotr Kempf (Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie),
 – Ania Piwowarczyk,
 – Piotr Hołubowicz (Seedia),
 – Wacław Mikłaszewski (Kubota).

Wydarzenie jest darmowe, ale obowiązują zapisy. Więc informacji znajduje się na Facebooku CRASH Mondays.


CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.

Crash Mondays green marketing społeczna odpowiedzialność biznesu wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa jakość kampanii influencerskich. BrandLift z projektem MASTERS
TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow