site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 69: Trendy w marketingu [Kraków]
13.01.2023  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 69: Trendy w marketingu [Kraków]

image_processing20230110-1774905-11s82fr

ajpy, fady, mody… czyli na co warto postawić w 2023 roku. Zapraszamy już 16 stycznia do krakowskiego Hevre na wydarzenie CRASH Mondays, które będzie poświęcone trendom w marketingu.

Już 16 stycznia o 19:00 w krakowskim Hevre przy ul. Beera Meiselsa 18 odbędzie się kolejne spotkanie CRASH Mondays. Tym razem 4 prelegentów podejmie temat trendów w marketingu.

Na scenie wystąpią:

  • Paweł Sala,
  • Paweł Jóźwik,
  • Anna Nowak,
  • Kamila Kotowska.

Bilety można dostać tutaj. A więcej informacji znajduje się na wydarzeniu na Facebooku CRASH Mondays.


CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Wrocławiu i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem.

2023 marketing trendy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis5 głównych trendów w influencer marketingu w 2023 roku
Wyzwania branży OOH w Polsce. Pamiętaj o tym, planując kampanie w 2023 roku

Podobne wpisy:

  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów
  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • Kampania edukacyjna #Lepiejbezsmogu

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...