site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 7: Social Media Ads [Wrocław]
27.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 7: Social Media Ads [Wrocław]

CRASH Mondays № 7 Social Media Ads [Wrocław]

W poniedziałek 30 maja odbędzie się siódma edycja cyklicznego wydarzenia we Wrocławiu, jakim jest CRASH Mondays. Temat przewodni tego spotkania to Social Media Ads.

W najbliższy poniedziałek 30 maja odbędzie się kolejna edycja wrocławskiego event CRASH Mondays. Są to cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Podczas kwietniowej edycji organizatorzy po raz kolejny zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów, a tematem, o którym będą opowiadać, są reklamy w mediach społecznościowych. Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się czegoś m.in. o tym, w jaki sposób badać wyniki reklam, jak zmaksymalizować ROI czy stworzyć kreację reklamową w social mediach.

Podczas 7. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

  • „Analityka prawdę Ci powie, czyli jak badać skuteczność reklam” – Damian Kołodziej, Digital Marketing Manager w Fox Strategy;
  • „Reklama w social mediach” – Maciej Dziczkowski, prezes Kopalni Złota w Złotym Stoku;
  • „Facebook Power 5 w 2022 – sekrety praktyka, dzięki którym zmaksymalizujesz ROI” – Alina Lysychkina, Performance Marketing Menager w AdCookie;
  • „Kreacja w reklamie” – Daria Koralewska, Social Media Specialist w LTB.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Rejestracja dostępna jest tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Crash Mondays marketing social media Wrocław wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAnaliza SWOT. Na czym polega i dlaczego jest tak ważna?
31 maja spotkamy się na jubileuszowej, trzydziestej edycji DIMAQ Voice Online!

Podobne wpisy:

  • 1200x628 linkpost SM(1)
    Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash
    Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...