site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 8: Green Marketing [Wrocław]
17.06.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 8: Green Marketing [Wrocław]

CRASH Mondays № 8 Green Marketing [Wrocław]

Już w najbliższy poniedziałek, czyli 20 czerwca odbędzie się ósma edycja cyklicznego, wrocławskiego wydarzenia we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. Tematem czerwcowego eventu będzie Green Marketing, czyli zrównoważony rozwój marek.

20 czerwca odbędzie się kolejna edycja poniedziałkowego eventu organizowanego co miesiąc we Wrocławiu – mowa o CRASH Mondays. To cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na czerwcową edycję spotkania organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.

Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów. Tematem eventu będzie Green Marketing. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak odróżnić Green Marketing z prawdziwego zdarzenia od Green Washingu, i jak tworzyć markę, dla której zrównoważony rozwój nie jest tylko chwytem wizerunkowym.

Podczas 8. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

– „Cele zrównoważonego rozwoju w kontekście ZOO i współpracy” – Agnieszka Korzeniowska, ZOO Wrocław;
– „Nie graj w zielone, czyli jak na serio realizować strategię CSR?” – Jakub Węgrzyn;
– „Zielona praca u podstaw (na przykładzie działań Rady Osiedla Gajowice)” – Dawid Janiuś, Rada Osiedla Gajowice – Wrocław;
– „Green marketing czy green washing?” – Marta Ślipek, Akcja Miasto.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .

Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Rejestracja dostępna jest tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Główny partner: Agencja More Bananas.

Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Teatr Improkracja, Vertigo, Hard Rock Cafe we Wrocławiu, Rocket Jobs, Wydawnictwo SQN, Anna Ledwoń, One Press, Wydawnictwo Karakter, Babie Lato, Marina, Przystanek Rondo, Sztuka na Miejscu.

Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego.

Crash Mondays green marketing Wrocław wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak wysyłając list promować sklep internetowy? E-commerce to nie tylko paczki
LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow