W poniedziałek 18 lipca odbędzie się dziewiąta edycja cyklicznego wydarzenia branżowego we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. Tematem lipcowego eventu będzie strategia marketingowa i w jaki sposób efektywnie ją realizować.
18 lipca odbędzie się kolejna edycja poniedziałkowego eventu organizowanego, jak co miesiąc, we Wrocławiu – mowa o CRASH Mondays. To cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na lipcową edycję spotkania organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.
Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów. Tematem eventu będzie strategia marketingowa. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest strategia, a także jak skutecznie i efektywnie realizować ją w obrębie działań dla danej marki.
Podczas 9. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
– „Strategia komunikacji marki – plany a rzeczywistość okiem mediowców” – Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice;
– „Wszędzie ten agile. Czy to naprawdę działa? Zarządzanie projektami marketingowymi w praktyce” – Dima Hryb, (Strategy) Marketing Manager w Software Home w Deviniti oraz Agata „Ruda” Żmudzińska, Chief Marketing Officer w Software Home w Deviniti;
– „Rola Social Mediów w strategii marketingowej sektora bezpieczeństwa” – Paula Wiszka – właścicielka w Media Solutions Paula Wiszka i Dyrektor operacyjny w Safety Project;
– „Strategia marketingowa — jak poruszać się w świecie baniek społecznych, trendów technologicznych i zmieniających się wartości” – Michał Pawlik – Managing Director w MOOQ.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .
Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!
Rejestracja dostępna jest tutaj.
Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
Komentarze: brak