site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays № 9: Strategia marketingowa [Wrocław]
15.07.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays № 9: Strategia marketingowa [Wrocław]

CRASH Mondays № 9_ Strategia marketingowa [Wrocław]

W poniedziałek 18 lipca odbędzie się dziewiąta edycja cyklicznego wydarzenia branżowego we Wrocławiu, czyli CRASH Mondays. Tematem lipcowego eventu będzie strategia marketingowa i w jaki sposób efektywnie ją realizować.

18 lipca odbędzie się kolejna edycja poniedziałkowego eventu organizowanego, jak co miesiąc, we Wrocławiu – mowa o CRASH Mondays. To cykliczne spotkania marketingowe, które zderzają teorię z rzeczywistością. Na lipcową edycję spotkania organizatorzy zapraszają do Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00.

Na scenie wystąpi czterech starannie wyselekcjonowanych ekspertów. Tematem eventu będzie strategia marketingowa. W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest strategia, a także jak skutecznie i efektywnie realizować ją w obrębie działań dla danej marki.

Podczas 9. edycji CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

– „Strategia komunikacji marki – plany a rzeczywistość okiem mediowców” – Łukasz Matyński, Head of Client Services & Partner w Media Choice;
– „Wszędzie ten agile. Czy to naprawdę działa? Zarządzanie projektami marketingowymi w praktyce” – Dima Hryb, (Strategy) Marketing Manager w Software Home w Deviniti oraz Agata „Ruda” Żmudzińska, Chief Marketing Officer w Software Home w Deviniti;
– „Rola Social Mediów w strategii marketingowej sektora bezpieczeństwa” – Paula Wiszka – właścicielka w Media Solutions Paula Wiszka i Dyrektor operacyjny w Safety Project;
– „Strategia marketingowa — jak poruszać się w świecie baniek społecznych, trendów technologicznych i zmieniających się wartości” – Michał Pawlik – Managing Director w MOOQ.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka , Anna Chrzanowska-Łysak oraz Angelika Białoszewska.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeniu można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ .

Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru!

Rejestracja dostępna jest tutaj.

Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Crash Mondays strategia marketingowa Wrocław wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPinterest we współpracy z Tastemade chce zwiększyć liczbę twórców, treści i transmisji live
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow