site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays №30 w Krakowie: Kultura, sztuka i rozrywka
1.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays №30 w Krakowie: Kultura, sztuka i rozrywka

image_processing20190801-19465-1vlwn0k

Filmy – kochamy je wszyscy. Teatr, opera, muzeum – chcielibyśmy bywać (bywamy!), muzyka – nie potrafimy bez niej żyć. Gry planszowe – najlepsza rozrywka ze znajomymi, koncerty – bawią i cieszą. O tym, jak wygląda to wszystko od środka i jak promuje się kulturę opowiedzą eksperci na sierpniowej edycji CRASH Mondays w Krakowie.

5 sierpnia w krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 odbędzie się 30. już edycja bezpłatnych marketingowych spotkań. Tym razem wystąpią:

– Dominika Drobiazg |Redi Games & Cowork Mrowisko „Jak to jest mieć pracę „marzeń”?”,
– Zuzanna Stańska |DailyArt & Moiseum „DailyArt: użytkownik, głupcze!”,
– Przemek Dębowski|Wydawnictwo Karakter „Jak sprzedawać książki w kraju, w którym nikt nie czyta”,
– Anna Gil |Galeria Bunkier Sztuki „Artyści i artystki jako specjaliści i specjalistkids. autopromocji i mediów społecznościowych”.

Wydarzenie jest całkowicie darmowe, ale obowiązują wcześniejsze zapisy. Ostatnie bilety do nabycia są tutaj.

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.

Crash Mondays kultura meet up rozrywka sztuka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisProstsza nawigacja i większa ilość funkcji. Twitter wprowadza redesign na platformie
Marka Schneider z kampanią outdoorową, za realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow