Filmy – kochamy je wszyscy. Teatr, opera, muzeum – chcielibyśmy bywać (bywamy!), muzyka – nie potrafimy bez niej żyć. Gry planszowe – najlepsza rozrywka ze znajomymi, koncerty – bawią i cieszą. O tym, jak wygląda to wszystko od środka i jak promuje się kulturę opowiedzą eksperci na sierpniowej edycji CRASH Mondays w Krakowie.
5 sierpnia w krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 odbędzie się 30. już edycja bezpłatnych marketingowych spotkań. Tym razem wystąpią:
– Dominika Drobiazg |Redi Games & Cowork Mrowisko „Jak to jest mieć pracę „marzeń”?”,
– Zuzanna Stańska |DailyArt & Moiseum „DailyArt: użytkownik, głupcze!”,
– Przemek Dębowski|Wydawnictwo Karakter „Jak sprzedawać książki w kraju, w którym nikt nie czyta”,
– Anna Gil |Galeria Bunkier Sztuki „Artyści i artystki jako specjaliści i specjalistkids. autopromocji i mediów społecznościowych”.
Wydarzenie jest całkowicie darmowe, ale obowiązują wcześniejsze zapisy. Ostatnie bilety do nabycia są tutaj.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.
Komentarze: brak