site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH MONDAYS: Cykl webinarów o trendach w 2021
18.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH MONDAYS: Cykl webinarów o trendach w 2021

crash

Co nas czeka w kolejnym roku? Jakie będą największe trendy w digital marketingu, e-commerce czy nowych technologiach? O tym właśnie będzie kolejny cykl bezpłatnych webinarów tworzonych przez CRASH Mondays.

Przez cały styczeń i początek lutego eksperci ze świata marketingu będą rozmawiać na temat tego, co nas czeka w 2021 roku.

Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:

18 stycznia o godz. 18:00, Karolina Kociołek [ 100ideas]
„11 trendów w digital marketingu na 2021 rok „

21 stycznia o godz. 18:00, Łukasz Murawski [102 Group]
„Co zrobić, aby wygrać w 2021 roku?”

27 stycznia o godz. 18:00, Marcin Płoński, [Shoper]
„Trendy i zmiany w e-commerce w 2021”

28 stycznia o godz. 19:00, Marcelina Lipska [F1Brand]
„3 trendy w digital marketingu, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2021 roku!”

2 lutego o godz. 8:00, Marcin Turkot [KISS Digital]
„Witajcie w cyberpunku. 10 trendów z przyszłości, które już istnieją”

Wydarzenia są darmowe i będą odbywać się na Facebooku CRASH Mondays. Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniach na Facebooku marki.


CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.

2021 Crash Mondays digital e-commerce marketing trendy webinar wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlus pomaga Fundacji Polsat w budowie jedynej w Polsce Kliniki Chorób Rzadkich
Burger King ma nowe logo

Podobne wpisy:

  • maxime-qYbCAZCwkxI-unsplash
    Marketing w obliczu Covid-19
  • Grafika More Bananas (2)
    Jak marketerzy pozyskują wiedzę?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...