site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH MONDAYS: Cykl webinarów o trendach w 2021
18.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH MONDAYS: Cykl webinarów o trendach w 2021

crash

Co nas czeka w kolejnym roku? Jakie będą największe trendy w digital marketingu, e-commerce czy nowych technologiach? O tym właśnie będzie kolejny cykl bezpłatnych webinarów tworzonych przez CRASH Mondays.

Przez cały styczeń i początek lutego eksperci ze świata marketingu będą rozmawiać na temat tego, co nas czeka w 2021 roku.

Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:

18 stycznia o godz. 18:00, Karolina Kociołek [ 100ideas]
„11 trendów w digital marketingu na 2021 rok „

21 stycznia o godz. 18:00, Łukasz Murawski [102 Group]
„Co zrobić, aby wygrać w 2021 roku?”

27 stycznia o godz. 18:00, Marcin Płoński, [Shoper]
„Trendy i zmiany w e-commerce w 2021”

28 stycznia o godz. 19:00, Marcelina Lipska [F1Brand]
„3 trendy w digital marketingu, na które powinieneś zwrócić uwagę w 2021 roku!”

2 lutego o godz. 8:00, Marcin Turkot [KISS Digital]
„Witajcie w cyberpunku. 10 trendów z przyszłości, które już istnieją”

Wydarzenia są darmowe i będą odbywać się na Facebooku CRASH Mondays. Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniach na Facebooku marki.


CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.

2021 Crash Mondays digital e-commerce marketing trendy webinar wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlus pomaga Fundacji Polsat w budowie jedynej w Polsce Kliniki Chorób Rzadkich
Burger King ma nowe logo

Podobne wpisy:

  • fot.1 (1)
    Marka w przestrzeni wirtualnej – dowiedz się, jak skutecznie budować wizerunek
  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow