Jak organizować eventy w kwarantannie? Jak wrócić do normalności? W maju cykl webinarów CRASH Mondays będzie dotyczył szeroko pojętego Event Marketingu. Przez cały maj eksperci będą opowiadać o dobrych praktykach i aktualnych wyzwaniach związanych z Event Marketingiem.
Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:
- 6 maja, 18:00, Barbara Kozanecka [Eventory], „Event marketing w czasie pandemii. Jak przenieść offline do online?”.
- 7 maja, 19:00, Grzegorz Miecznikowski, [Words Agency], „Chór LGBT+ po drugiej strony tęczy. Jak promować chóralne koncerty i dlaczego nie jest to tak proste jak się zdaje?”
- 12 maja, 18:00, Mateusz Pawłowski, [TEDxAGHUniversity, Fundacja Projekt Przyszłość], „Czego nauczyła mnie organizacja konferencji TEDx?”
- 13 maja, 18:00, Klaudia Urban [Riddly Games], „Kreatywna adaptacja w warunkach online”.
- 19 maja, 18:00, Magdalena Władowska [Drogeria Pigment], „Organizowanie live’ów w branży beauty”.
- 20 maja, 18:00, Monika Serafin, [Marketing w Kulturze], „Tworzenie emocji. Konferencja Marketing w Kulturze i nowe trendy w event marketingu”.
- 26 maja, 18:00, Anna Leszczyńska, „Co zrobić, gdy z dnia na dzień pandemia nokautuje Twój biznes?”
- 27 maja, 18:00, [Eventory], „Analityka event marketingu. Jak mierzyć ROI i badać skuteczność eventów?”.
- 28 maja, 18:00, Paulina Pięta, „Jak połączyć wiedzę i kontakty podczas wydarzeń na przykładzie spotkań Networkingus”.
Wydarzenie jest darmowe, ale obowiązują zapisy poprzez Eventory. Więcej informacji można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
Komentarze: brak