site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > CRASH Mondays: Rozkwit wiedzy. Cykl kwietniowych webinarów
2.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

CRASH Mondays: Rozkwit wiedzy. Cykl kwietniowych webinarów

image_processing20200330-3437-11fwucz

Ze względu na obecną sytuację pandemii koronawirusa w Polsce, w kwietniu wydarzenie CRASH Mondays odbędzie się online w formie webinarów. Zachęcamy do wzięcia udziału w bezpłatnym cyklu spotkań internetowych.

Przez cały kwiecień aż 6 prelegentów opowie m.in. o copywritingu, a akże innych zagadnieniach związanych z marketingiem. Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:

  • 3 kwietnia, 18:00, ok. 45 min, Maciek Methoes „SEO Copywriting – między robotem a człowiekiem”,
  • 9 kwietnia, 20:00, ok. 60 min, Tommy Zee & Co, „The Art of Sonic Branding”,
  • 16 kwietnia, 20:00, ok. 60 min, Anna Boenish, „Etyczny copywriting. Jak ugryźć tematy, które nam nie odpowiadają?”
  • 20 kwietnia, 18:30, ok. 45 min, Kalina Tyrkiel, „Psychologia w pisaniu, czyli po co mi te studia”,
  • 23 kwietnia, 18:00, ok. 60 min, Paulina Walkowiak, „Po drugiej stronie ekranu jest człowiek. Czego nie widać w metrykach?”
  • 30 kwietnia, 19:00, ok. 30 min, Izabela Aftyka, Temat zostanie podany wkrótce.

Wszystkie webinary są darmowe. Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.

#zostańwdomu Crash Mondays koronawirus marketing webinar

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAMB Technic z nową identyfikacją wizualną
E-commerce coraz bardziej 360 stopni – Shoper podsumował 2019 rok w sklepach internetowych

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • computer-gb59977d75_1280
    Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow