Ze względu na obecną sytuację pandemii koronawirusa w Polsce, w kwietniu wydarzenie CRASH Mondays odbędzie się online w formie webinarów. Zachęcamy do wzięcia udziału w bezpłatnym cyklu spotkań internetowych.
Przez cały kwiecień aż 6 prelegentów opowie m.in. o copywritingu, a akże innych zagadnieniach związanych z marketingiem. Harmonogram webinarów przedstawia się następująco:
- 3 kwietnia, 18:00, ok. 45 min, Maciek Methoes „SEO Copywriting – między robotem a człowiekiem”,
- 9 kwietnia, 20:00, ok. 60 min, Tommy Zee & Co, „The Art of Sonic Branding”,
- 16 kwietnia, 20:00, ok. 60 min, Anna Boenish, „Etyczny copywriting. Jak ugryźć tematy, które nam nie odpowiadają?”
- 20 kwietnia, 18:30, ok. 45 min, Kalina Tyrkiel, „Psychologia w pisaniu, czyli po co mi te studia”,
- 23 kwietnia, 18:00, ok. 60 min, Paulina Walkowiak, „Po drugiej stronie ekranu jest człowiek. Czego nie widać w metrykach?”
- 30 kwietnia, 19:00, ok. 30 min, Izabela Aftyka, Temat zostanie podany wkrótce.
Wszystkie webinary są darmowe. Więcej szczegółów można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Dagmara Pakulska.
Komentarze: brak